English

مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام:

بیش از ۳ هزار نفر در ایلام تسهیلات کرونایی دریافت کردند

مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام با اشاره به اینکه این مقدار تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است، گفت: امسال چهار هزار و 573 نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک های استان معرفی شده اند که از این تعداد تاکنون به 3هزار و 478 نفر تسهیلات پرداخت شده است.

بیش از 3 هزار نفر در ایلام تسهیلات کرونایی دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، طالب یاسمی با اشاره به اینکه  بانک ملی ایلام رتبه اول را در بین سایر بانک های استان از نظر پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان دارد، افزود: تسهیلات بخش کرونایی در استان 216 میلیارد تومان است که سهم بانک ملی استان از این میزان 70 میلیارد تومان است که این بانک 27 میلیارد و 980 میلیون تومان آن را پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات بانک ملی به صورت الکترونیکی انجام می شود و متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایوا از شعب بانک ملی استان بدون مراجعه حضوری تسهیلات دریافت کنند و کارهای بانکی خود را انجام دهند،اظهار داشت: بانک ملی استان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود ، امروز مبلغ 700 میلیون ریال دیگر به دانشگاه علوم پزشکی ایلام کمک کرد که با احتساب واریزی های قبلی  جمعا 4 میلیارد ریال در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است .

مدیر امور شعب بانک ملی استان خاطرنشان کرد: تاکنون این بانک، مبلغ دو میلیارد ریال برای خرید دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان ایوان و مبلغ دو میلیارد ریال نیز برای راه اندازی بخش آی سی یو بیمارستان شهید مصطفی از سوی این بانک پرداخت شده است.

یاسمی با توجه به اتمام مهلت پرداخت وام ودیعه مسکن به  متقاضیان تا پایان آبان ماه، گفت: سهم استان 700 میلیارد ریال بوده است که میزان تسهیلات مورد نظر برای مستاجرین در سال جاری مبلغ 150 میلیون ریال بوده است.

وی اظهار داشت : بیش از یکهزارو 937 نفر به مبلغ 29 میلیارد در سامانه ودیعه مسکن ثبت نام کردند که 19 میلیارد و 235 میلیون آن تاکنون پرداخت شده است.

مدیرامور شعب بانک ملی استان ایلام از خرید 100 دستگاه تبلت هدیه بانک ملی استان ایلام به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد و گفت: این تبلت ها با هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش و کمیته امداد و اولویت دانش آموزانی که برای استفاده از برنامه شاد تبلت نداشتند، تهیه واهدا شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه