English

دو حادثه فوتی در دو نقطه از تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از دو حادثه فوتی در دو نقطه از تهران خبر داد و گفت: در هر دو تصادف عدم توجه به جلو باعث این حوادث شدند.

دو حادثه فوتی در دو نقطه از تهران
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ رابعه جوانبخت ضمن ابراز تاسف از حوادث بوجود آمده گفت : دیروز در سطح معابر شهر تهران دو حادثه ناگوار فوتی را شاهد بودیم که در هر دوی آنها عامل انسانی و بی توجهی باعث فوت دو نفر از شهروندان گردید که می طلبد رانندگان در تردد های خود با دقت بیشتری رانندگی نمایند . 

وی افزود : حادثه اول در ساعت 21:00 شب گذشته در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی قبل از خیابان تلو ، یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده با گاردریل میانی بزرگراه برخورد و سپس واژگون می گردد که که به همین خاطر راننده آن در دم فوت می نماید .

سرهنگ جوانبخت گفت : تصادف فوتی بعدی در ساعت23:00 شب گذشته در محور یادگارامام به شمال بعداز پاک نژاد روی داد که در آن یکدستگاه موتور سیکلت با دونفر عابر برخورد نمود که یک نفر عابرمونث در دم فوت نمود و نفر دوم به همراه راننده موتور سیکلت با اورژانس به بیمارستان منتقل گردید.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در هر دو حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده موتورسیکلت و راننده پژو باعث فوت عابر در حادثه اول و فوت خود راننده پژو در حادثه دوم شد. 

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس و فکر و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هر کاری مانند خوردن و آشامیدن ، صحبت با تلفن همراه و .. که حواس انان را از رانندگی پرت می نماید جدا خودداری نمایند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه