English

مرگ یک تن در پی انفجار مواد محترقه در پایتخت

حوالی ساعت ۱۹ امروز، یک مورد حادثه انفجار از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.

مرگ یک تن در پی انفجار مواد محترقه در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از مرگ یک مرد میانسال درپی انفجار موادمحترقه در محدوده خیابان اجاره‌دار خبر داد.

سرهنگ بابک نمک‌شناس در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت 19 امروز، یک مورد حادثه انفجار از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به ماموران کلانتری 106 نامجو اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه عوامل امدادی و اورژانس نیز در محل حضور داشتند، گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که انفجار مواد محترقه دست‌ساز سبب مرگ این عابر پیاده رهگذر که حدود 40 سال سن داشت، شده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره اینکه موادمحترقه متعلق به چه کسی بوده است، اظهار کرد: تیمی ویژه از ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که نتایج تحقیقات نشان داد موادمحترقه همراه خود متوفی بوده است.

به گفته نمک‌شناس در حال حاضر تیم های تخصصی پلیس به‌همراه بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی در محل حضور داشته و تحقیقات برای شناسایی هویت متوفی و دیگر اقدامات در دستورکار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه جزئیات این موضوع از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید، گفت: رسیدگی به این موضوع در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه