English

جلال ملکی در گفتگو با خبرگزاری موج خبر داد؛

انفجار یک ساختمان قدیمی در خیابان انقلاب و خروج ۵ نفر از ساکنان/ ۴ نفر جان باختند +فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان قدیمی واقع در خیابان انقلاب و خروج 5 نفر از ساکنان آن خبر خبر داد.

انفجار یک ساختمان قدیمی در خیابان انقلاب و خروج 5 نفر از ساکنان/ 4 نفر جان باختند +فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرگزاری موج از حریق یک ساختمان قدیمی در مرکز شهر خبر داد.

ملکی اعلام کرد: ساعت 11:43 دقیقه پیش از ظهر امروز یک مورد حادثه حریق با سامانه 125 آتش نشانی تهران گزارش شد که در پی آن 5 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حریق

وی افزود: آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی سه طبقه واقع در خیابان انقلاب بعد از پل چوبی گزارش شد و ماموران آتش نشانی پس از ورود به محل مشاهده کردند این ساختمان محل نگهداری مواد محترقه بوده و آتش نشانان موفق شدند پس از حضور در محل حین عملیات اطفای حریق 5 نفر از اهالی این ساختمان که عمدتا خانوم بودند با عوارض سوختگی از محل خارج نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه براساس گزارشات افراد دیگری نیز همچنان داخل ساختمان گرفتار هستند از ادامه عملیات اطفای حریق و جستجوی افراد دیگر خبر داد.

ملکی از پایان عملیات اطفا خبر داد و گفت: تا این لحظه 4 نفر شامل 3 مرد و 1 زن جان باختند و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه