English

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان خبر داد:

کشف ١۴١٢ قلم اشیاء اصل و بدل تاریخی در استان همدان

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان گفت : طی شش ماهه نخست سال جاری ۴۴ نفر در رابطه با جرایم حوزه میراث فرهنگی دستگیر ١۴١٢ قلم اشیاء اصل و بدل تاریخی کشف شد.

کشف ١۴١٢ قلم اشیاء اصل و بدل تاریخی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ محمد حاجی عزیزی، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و با اشاره به کشف اشیای تاریخی، در تشریح این خبر اظهار داشت : در شش ماهه نخست امسال ٣۶ نفر در رابطه با حفاری غیرمجاز و فلزیاب و ٨ نفر به اتهام خرید و فروش اشیاء تاریخی دستگیر شده اند که منجر به کشف ١٣۶۴ قلم اشیاء بدل و ۴٨ قلم اصل مربوط به دوره های مختلف تاریخی است.

 

کشف ١۴١٢ قلم اشیاء اصل و بدل تاریخی در استان همدان

وی  با اشاره به کشف اشیای تاریخی، افزود:  با عنایت به رویکرد یگان حفاظت در توسعه مشارکت های اجتماعی و نیز بهره گیری از ظرفیت های دستگاه ها و یگان های همکار، در طی این مدت تعداد ٣٧ جلسه تعامل و همکاری با رده های مختلف نیروی انتظامی، فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاران و انجمن های میراث فرهنگی در سطح استان برگزار کرده  و ٢۴ مورد عملیات مشترک در قالب گشت تلفیقی، عملیات کشف و دستگیری، امداد و رفع خطر از آثار تاریخی مناطق سیلزده و ... با نیروی انتظامی، هلال احمر و سایر ارگان های امدادرسان اجرا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه