English

کشته شدن دو نفر در استان مازندران بر اثر وقوع سیل

بارندگی شدید در استان مازندران دو کشته برجا گذاشت و بسیاری از شهروندان این استان را ساکن اسکان های هلال احمر کرد.

کشته شدن دو نفر در استان مازندران بر اثر وقوع سیل

به گزارش خبرگزار موج، بارندگی شدید در مازندران دو کشته برجا گذاشت و مدارس غرب استان را تعطیل و در عین حال برودت هوا کوهستان ها را سفیدپوش کرد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد تعدادی از واحدهای مسکونی در بابل و آمل دچار خسارت شدند. یکی از هم شهروندان هم براثر صاعقه فوت کرده و یک نفر هم در آب خفه شده است. همچنین در ساری  یکی از شهروندان از ارتفاع سقوط کرده اما زنده مانده است.

طبق اعلام هلال احمر مازندران ۱۵ شهر مازندران از دیروز تاکنون دچار آبگرفتگی شده و به گفته مجتبی اکبری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر به ۸۱۷ نفر در قالب ۱۸۳ خانوار امدادرسانی شده و چهار نفر در پایگاه پاسند اسکان داده شدند.

انوشیروان خلعتبری رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر خواستان حمایت مسئولان استانی و کشوری برای کمک به رامسر شد و گفت: پنج واحد مسکونی در رامسر دچار رانش شد و بیشترین مشکلات در حریم رودخانه ها است.

سرهنگ علیرضا قدمی، رئیس پلیس راه مازندران درباره محورهای مسدود ناشی از وقوع سیل از در این استان گفت: محور فرعی سلیمان آباد تنکابن براثر بارندگی شدید مسدود شده است.

احمدی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران، با اشاره به اینکه راه تنکابن به چالوس به دلیل آسیب پل دچار مشکل شده از رفع مشکل به صورت موقت خبر داد و افزود:بارندگی سبب خاموشی برق در بسیاری از مناطق استان شده بود که اکنون برق مناطق برقرار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه