English

سرهنگ نادری خبر داد؛

باند سرقت لوازم خودرو با ۸۰ فقره سرقت

رئیس کلانتری 161 ابوذر با اشاره به دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو با 80 فقره سرقت، گفت: تاکنون 10 تن از مال باختگان شناسایی و از متهمان شکایت کرده اند.

باند سرقت لوازم خودرو با 80 فقره سرقت
سرهنگ اردشیر نادری در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی خبرگزاری موج، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو با 80 فقره سرقت خبر داد.

وی تصریح کرد: با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان محدوده ابوذر و فلاح، مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودروهایشان، تیمی از ماموران این کلانتری تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که 3 سارق با همدستی هم ضمن پرسه با خودرو در این محدوده اقدام به سرقت از خودروهای شهروندان می کنند که این اقدام به نارضایتی شهروندان ختم شده است.

کلانتر محله ابوذر، عنوان داشت: با به دست آمدن سرنخ های موجود و همچنین بررسی محل های سرقت، شیوه کار و مخفیگاه این متهم شناسایی شد و طی یک عملیات ضربتی در اولین روز مرداد ماه، هر سه سارق در مخفیگاهشان بازداشت شدند.

این در حالی بود که طی بازرسی های انجام شده از مخفیگاه آنها، تعدادی لوازم مسروقه کشف و همچنین متهمان در بازجویی های انجام شده به 80 فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: با تلاش ماموران این کلانتری تاکنون 10 تن از مال باختگان شناسایی و ضمن حضور در کلانتری از متهمان شکایت کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه