سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

کشور به دولتی با شجاعت احمدی نژاد و خردورزی روحانی نیاز دارد

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کشور به دولتی با شجاعت و پرکاری دولت های نهم و دهم و خردورزی و حساسیت بالای دولت یازدهم نیاز دارد.

C2zFXTiCdFbQ
محمدرضا باهنر در گفت وگو با لیلا اسماعیل نژاد خبرنگار خبرگزاری موج، درباره اینکه کدام دولت از زمان سازندگی تا کنون بیش از بقیه موفق بوده است، افزود: همه این دولت ها نواقص و مزایایی داشتند که اگر در برخی موارد باهم ترکیب می شدند خیلی بهتر بود. وی با ذکر مثالی ادامه داد: مثلا اگر خرد ورزی و حساسیت بالای دولت یازدهم با شجاعت و پرکاری دولت نهم و دهم ترکیب شود بسیار خوب است. دبیر جبهه جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم دولت پرکاری بود اما پرکاری اش حساب شده نبود و کارهای دولت یازدهم حساب شده است اما بعضا آن قدم های جدی مورد نیاز برداشته نمی شود.به هر طریق باید تلاش کنیم نقاط ضعف دولت های گذشته به حداقل برسد و نقاط قوت آنان بالا برود. * فراکسیون مجلس نمی تواند حزب تشکیل دهد رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره ادغام دو فراکسیون اعتدالیون و اصول گراها تحت نام فراکسیون ولایت، اظهار داشت: سه فراکسیون امید ، اصولگرایان و اعتدالیون در مجلس دهم تقسیم بندی شده است که دوستان اعتدالی واصولگرا تلاش می کنند یک فراکسیون بزرگ اکثریتی داشته باشندو  ما هم می پسندیم. وی ادامه داد: به دوستان تاکید کردیم یک فراکسیون بزرگ اصولگرا داشته باشند  حالا اسمش هم فراکسیون ولایت و یا هر اسمی دیگر می تواند باشد. باهنر با ذکر مثالی خاطرنشان کرد: مثلا جامعه اسلامی مهندسین یک حوزه در مجلس تشکیل دهد و ۵۰ نفر عضو داشته باشد یا جبهه پیروان خط امام و رهبری یک جلسه داشته باشد با ۷۰ تا ۸۰ نفر عضو و این به معنای فراکسیون مستقل نیست. وی اضافه کرد: معتقدیم همه خرده فراکسیون ها زیر مجموعه فراکسیون اکثریت ولایت یا هر اسمی دیگر، در آنجا فعال باشند. رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر حزب نبودن  فراکسیون های مجلس، تصریح کرد: نماینده های مجلس می توانند عضو احزاب شوند اما ارتباط مستقل و مستقیمی با احزاب بیرون از  مجلس ندارند. باهنر یادآور شد: برای همین در دوره گذشته مخالفت می کردم که فراکسیون مجلس نمی تواند حزب تشکیل دهد؛  حزب می تواند در مجلس فراکسیون داشته باشد اما فراکسیون نمی تواند حزب داشته باشد و این ها بحث های تخصصی است. دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه ۱۰۰ حزب از مجموعه ۴۰۰ حزب دارای مجوز از وزارت کشور فعال هستند، گفت: چراغ این تعداد حزب در خانه احزاب سو سویی می زند که خود این احزاب سه گروه اصولگرا، مستقلین و اصلاح طلب هستند و گروهی به نام باشگاه تشکیل دادند. وی ادامه داد: با این باشگاه هم موافق هستیم و با آنان کار می کنیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر