English

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران:

واقعیت‌های دفاع مقدس برای جوانان در اردوهای راهیان نور تبیین شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با اشاره به حضور پرشور جوانان در اردوهای راهیان نور، گفت: واقعیت‌های دفاع مقدس برای جوانان در اردوهای راهیان نور تبیین شود.

واقعیت‌های دفاع مقدس برای جوانان در اردوهای راهیان نور تبیین شود

حجت الاسلام اسدالله جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج مستقر در مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب جامع ترین تعریف را درباره راهیان نور ارائه دادند.

وی افزود: راهیان نور یک گنجینه بی پایان و باید از این ذخیره بی پایان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

جعفری گفت: علیرغم تمام تلاش‌هایی که در حوزه راهیان نور انجام می‌دهند و مشارکت و همراهی که دستگاه‌های متولی امر دارند هنوز ما نتوانستیم آن جایگاه اصلی را پیدا کنیم و آن استفاده ای را که باید از این معدن و ذخیره مهم داشته باشیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه این مناطق می‌تواند برای تحول انسان در درون و بیرون اثرگذار باشد، تصریح کرد: واقع قضیه این است که انسان در تا این شرایط قرار نگیرد و در یک محیطی که سرشار از معنویت و آکنده از یاد و خاطره رزمندگان و مردان خدا باشد قرار نگیرد نمی‌تواند معنا و مفهوم بلند حول حالنا الی احسن الحال درک کند.

جعفری بیان کرد: این سرزمین انسان را به خدا نزدیک می‌کند و جوانان ما را با مفاهیم بلند ایثار و شهادت و عشق به اهل بیت و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا می‌کند. محصولات فرهنگی و معنوی دفاع مقدس یک محصولات واقعا بی پایان بی منتهایی است باید مدیریت به گونه ای باشد که ما بتوانیم حداکثر استفاده را ذخیرگاه بزرگ معنوی کنیم و چارچوب را هم فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار دهیم.

وی تاکید کرد: سپاه پرچمدار اردوهای راهیان نور بوده و تلاش‌های خوبی هم انجام داده و مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرایی که نقش پشتیبانی را دارند باید برنامه‌ریزی شود.

جعفری گفت: رسانه‌ها می‌توانند در انتقال فرهنگ دفاع مقدس و با حضورشان در این یادمان‌ها می‌توانند در تبیین واقعیت‌ها و حقیقت‌های دفاع مقدس کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه