English

مهدی حاجی قاسمی:

شهردار کرج متعهد به تکمیل پیاده راه رجایی شهر تا بهمن امسال شد

دبیر دوم و رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران شهردار متعهد به پیگیری و تکمیل پروژه پیاده راه رجایی شهر تا دهه فجر امسال شد.

شهردار کرج متعهد به تکمیل پیاده راه رجایی شهر تا بهمن امسال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مهدی حاجی قاسمی در چهل و نهمین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضاء کمیسیون، شهردار و معاونین وی برگزار شد، اظهار داشت: پروژه عملیات اجرایی احداث پیاده راه آزادی (رجایی شهر) تاکنون 65 درصد رشد فیزیکی داشته است که شهردار متعهد شد این پروژه را تا دهه مبارک فجر تکمیل و به بهره برداری برساند.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: این پروژه شامل تعریض پیاده روهای جانبی، احداث کلکتور هدایت آب های سطحی حد فاصل کلکتور بلوار ماهان تا بلوار موذن، بهسازی مسیر سواره رو یا سنگ فرش، اجرای مبلمان شهری و احداث حوضچه های رسوبگیر، پیاده رو سازی ضلع شرقی و غربی حد فاصل فلکه اول تا خیابان هشتم به متراژ ده هزار متر مربع است.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج، در فاز نخست پروژه پیاده راه خیابان آزادی، حد فاصل فلکه اول تا خیابان هشتم تعریض شده و عرض پیاده راه‌ها در دو سوی خیابان به پنج متر می‌رسد، لاین وسط نیز حدود ۹ متر خواهد بود که به دنبال اجرای این پروژه تمامی عوارض موجود در آن مسیر جمع آوری شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج در این کمیسیون به بررسی لایحه شهرداری در خصوص افزایش طرح و اجرای احداث پارک موزه دفاع مقدس در محل پارک جهان نما اشاره کرد و افزود: در بودجه سال جاری برای احداث پارک موزه دفاع مقدس اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به صورت 50 درصد نقد و 50 درصد تهاتر پیش بینی شده است که با توجه به افزایش قیمت ها و بهای تمام شده پروژه ها، شهرداری لایحه ای در خصوص افزایش اعتبار به شورای شهر ارائه کرده که بر این اساس به اتفاق اعضاء کمیسیون مصوب شد ردیف این پروژه افزایش یابد و درمتمم بودجه سال جاری قرار داده شود.

حاجی قاسمی بیان کرد: با تصویب این لایحه مصوب شد با رعایت آیین نامه تهاتری، مالی و معاملاتی مودیانی که با پیمانکاران این پروژه توافق نمایند از پرداخت نقدی معاف می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر