English

کشف و ضبط ۱۰۰کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک

جانشین انتظامی استان البرز از کشف 100 کیلو و 900 گرم تریاک که به صورت کاملأ ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بودخبر داد.

کشف و ضبط 100کیلو و 900 گرم تریاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، سردار "سید جعفر حسینی" گفت: در یک عملیات مشترک پلیس البرز، یزد و فارس با دستگیری یک نفر موفق به کشف 100 کیلو و 900 گرم تریاک شدند.

وی عنوان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی در امر حمل و نقل مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور دریافت کرده و به وسیله یک خودرو سواری درحال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

سردار حسینی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به اطراف شهرستان خاتم اعزام و اقدام به پایش و کنترل نامحسوس خودرو های عبوری کردند که در نهایت موفق به شناسایی خودرو پژو پارس متهم شدند که پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه ای راننده خودرو متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار می کند.

این مقام انتظامی گفت: درادامه ماموران پس از مدتی تعقیب و مراقبت با ورود به حوزه استحفاظی استان فارس با ماموران انتظامی شهرستان بوانات این استان هماهنگ و در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سردار "حسینی" خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان 100 کیلو 900 گرم تریاک که به صورت کاملأ ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر