English

انتقاد عضو شورای شهر کرج از تحمیل بسیاری از امور غیر مرتبط به شهرداری؛

کمرخم شهرداری زیر بار مشکلات غیر مرتبط

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از تحمیل امور غیر مرتبط به شهرداری گفت: این موضوع باعث کاهش کیفیت خدمات رسانی شهرداری میشود.

کمرخم شهرداری زیر بار مشکلات غیر مرتبط

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مهدی حاجی قاسمی گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در خصوص وظایف شهرداری کرج ، پیشگیری از جاری شدن سیل و آبگرفتگی بر شمرد  و ادامه داد: برای پیشگیری از سیل و روان آب‌ها در این کلانشهر حفر چاه‌های جذبی، احداث کلکتورها و دیگر اقدامات انجام شده است.

وی افزود : در این حال برخی دستگاه های اجرایی مانند اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز انتظار دارد که مدیریت شهری کرج در بحث اجرای طرح های آبخیزداری ورود کند و وظایف این دستگاه اجرایی را انجام دهد.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: هر چند شورا و شهرداری کرج مطالعات لازم و طرح هایی در زمینه طرح های آبخیزداری  و کنترل سیلاب ها در شمال شهر کرج را انجام داده اما لازم است که اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان وظایف خود را در ارتفاعات شمالی کرج به سرانجام برساند.

وی با گلایه از دیگر دستگاه های اجرایی استان بیان داشت: به طور مثال شرکت آب و فاضلاب استان البرز وظایف قانونی که برعهده اش است را انجام نمی دهد و انتظار انجام خدماتی را از شهرداری کرج دارد.

حاجی قاسمی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری کرج هر کاری که برای خدمات دهی مناسب به شهروندان باشد،‌انجام می دهند، گفت : البته دیگر دستگاه های اجرایی نباید وظایف خود را بر مدیریت شهری کرج تحمیل کنند.

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز نیز پیش از این اعلام کرد که کلانشهر کرج در تهدید سیل قرار دارد و شهرداری باید اقدام لازم برای پیشگیری از آن به عمل آورد.

طبق گزارش این اداره کل، مدیریت شهری کرج می بایست نسبت به مصون سازی کرج از سیلاب ارتفاعات عظیمیه اقدام کند که عضو شورای شهر کرج می گوید : مدیریت شهری وظیفه خود را انجام داده و باید اداره کل منابع طبیعی در ارتفاعات عظیمیه طرح های مصون سازی شهر از سیلاب را انجام دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر