English

نقش علما و مبلغین تشیع و اهل تسنن برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نقش علما و مبلغین تشیع و اهل تسنن برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم را مهم دانست و گفت: برای رشد اقتصادی منطقه نیاز به مشارکت مردمی است که جهاد تبیین علما و روحانیون نقش ویژه در این خصوص دارند.

نقش علما و مبلغین تشیع و اهل تسنن برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سازمان منطقه آزاد ماکو​، حسین گروسی روز چهارشنبه نشست تخصصی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و امام جمعه با علما و مبلغین تشیع و اهل تسنن شهرستان ماکو با موضوع الگوهای تبلیغی تحقق شعار سال برگزار شد.

وی با بیان اینکه توانمندی و ظرفیت های روحانیون و ماموستاها برای رشد و توسعه شمال استان بی بدیل است اضافه کرد: راهکار مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید در منطقه موضوع مهمی می باشد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه برای فرهنگ اشتغال و کار سفارش زیادی در مکتب اسلام شده افزود: در حوزه ها کتاب مکاسب داریم و تاکید مکتب اسلام برتوانمندی و قوی شدن اقتصاد مردم است.

گروسی  مشارکت مردم در انتخابات اخیر را پشتوانه ای برای کارهای اقتصادی دانست و اظهارداشت:  در بحث اقتصادی منطقه نیاز به مشارکت مردمی است که در الگوهای تبلیغی و جهاد تبیین، علما نقش ویژه دارند

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با الگوسازی کشاورزی مدرن و مکانیزه و ارائه کارت ماکووندی به شهروندان و ایجاد شرکت های تعاونی سهامی عام اقدامات عملی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در منطقه انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه