English

دکتر فخاری در رویداد تجلیل از برگزیدگان جایزه تعالی:

استاندارد‌های تعالی در رفتار مدیران شرکت‌ها نهادینه شود

رویداد تجلیل از برگزیدگان و افتخارآفرینان ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور ناصر فخاری مدیرعامل، مهدی واصفی معاون اداری مالی، جعفری معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر و علی رضا یوزباشی مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش و گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های وابسته در محل مجتمع رسول‌زاده برگزار شد.

استاندارد‌های تعالی در رفتار مدیران شرکت‌ها نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، عصر امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ مجتمع رسول‌زاده میزبان برپایی رویداد تجلیل از برگزیدگان ششمین جایزه سالیانه تعالی میزبان مدیران ارشد سازمان اقتصادی کوثر و مدیران عامل شرکت‌های وابسته بود.

در ابتدای این نشست ناصر فخاری ضمن یادآوری خصال و فضائل شهدا خطاب به حاضران گفت: تعالی واقعی در مدیریت با الگو گرفتن از شخصیت شهدای دفاع مقدس به دست می‌آید.

وی در ادامه با ترسیم خط مشی سازمانی در زمینه دوره بعد جایزه ملی تعالی و پیشرفت بر ضرورت حضور هدفمند در این رویداد تاکید کرد و افزود: کلیه شرکت‌های سازمان در زمینه ارزیابی باید آمادگی‌های لازم بر مبنای متد و معیار‌های جایزه تعالی را داشته باشند و ضرورت دارد همه شرکت‌ها در هفتمین جایزه تعالی شرکت داشته و افتخار بیافرینند.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در بخش دیگری از سخن خود با برشماری روش‌های متداول و مرسوم در بررسی و ارزیابی در دنیا اظهار داشت: در سازمان اقتصادی کوثر ویژگی‌هایی مانند: توسعه پایدار، تحقق درآمد‌های پیش بینی شده و رضایت ذی نفعان مکمل کسب افتخار در رویداد تعالی به حساب می‌آید و صرف دریافت تندیس به معنای کمال مدیریتی تلقی نمی‌گردد؛ بنابراین معیار‌های تعالی در رفتار مدیران سازمانی نهادینه شود.

در این آیین علیرضا یوزباشی مدیرعامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر با طرح تعریفی از پروژه بهبود بیان کرد: پروژه‌های بهبود باید برای ایجاد بهبود واقعی طراحی و عملیاتی گردد، نه برای صرف دریافت جایزه و نشان و تندیس.

وی در نهایت خطاب به مسئولان معاونت اقتصادی سازمان طرح برگزاری جلسات پایش شرکت‌ها بر اساس موازین پروژه‌های بهبود را پیشنهاد داد.

گفتنی ست این مراسم با تجلیل از برگزیدگان و تقدیم اهداء لوح‌های تقدیر پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی