English

جذب نخبگان ایرانی خارج کشور در بخش تحقیقات کشاورزی آغاز شد

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: جذب نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور برای نخستین بار از سوی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور انتقال فناوری و گسترش مرز دانش کلید خورد.

جذب نخبگان ایرانی خارج کشور در بخش تحقیقات کشاورزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، اسکندر زند افزود: تاکنون حکم بکارگیری دو نخبه ایرانی ساکن خارج از کشور در بخش تحقیقات باغبانی و بیوتکنولوژی قطعی شده است.

وی اعلام کرد ۳۰ تن از نخبگان در بخش تحقیقات کشاورزی تقاضای همکاری داده اند و افزود: سوابق علمی متقاضیان در حال بررسی است و آنانی انتخاب می شوند که به لحاظ کیفی در سطح قابل قبولی قرار دارند. زند با فراخوان نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور برای همکاری و جذب در بخش تحقیقات کشاورزی گفت: بیشترین نیاز ما برای جذب این افراد در زمینه های باغبانی، آفات و بیماری ها، آب و خاک، واکسن و سرم، بیوتکنولوژی و نانو و همچنین به نژادی باغبانی، دام و طیور، آبزیان و گیاهان زراعی است. به گفته وی، نخبگان ایرانی ساکن خارج کشور از طریق مراجعه به سایت نخبگان به ما معرفی می شوند. معاون وزیر جهاد کشارزی در مورد جذب نخبگان کشاورزی داخل کشور گفت: در سه سال گذشته ۲۵۰ نفر را در بخش تحقیقات کشاورزی جذب کرده ایم که بیشتر آنان از نخبگان داخلی هستند. وی افزود: نخبگان کشاورزی داخل کشور نیز هر سال در اسفندماه می توانند با ارایه مدارک از طریق تارنمای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی درخواست همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه