English

عراق مقصد جدید صادرات نفت‌گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شد

در جریان معاملات رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران شاهد عرضه نفت‌گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از انبار نفت اصفهان به مقصد عراق بود.

به گزارش خبرگزاری موج، این کالا با حجم ۱۰۰۰ تن و با قیمت پایه ۳۰ دلار عرضه شد و تقاضایی بیش از حجم عرضه برای آن به ثبت رسید. سرانجام کل میزان عرضه شده به ارزش ۱۰ میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت و بر این اساس عراق نیز به مقاصد صادرات نفت‌گاز از طریق رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران اضافه شد.

با انجام این معامله، آمار صادرات فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بورس انرژی بالغ بر ۶۸ هزار تن شد.

پیش از این نفت‌گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقاصد افغانستان و پاکستان از طریق رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران صادر شده است.

علاوه بر معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، کالاهای متانول پتروشیمی شیراز، متانول پتروشیمی فن‌آوران، آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس و پنتان پلاس پتروشیمی پارس در رینگ داخلی و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز و نفتای سنگین پالایش نفت لاوان در رینگ بین‎الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد عرضه قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه