سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر آغاز به کار کرد

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق، امروز، پنج‌شنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

انرژی های تجدیدپذیر
به گزارش خبرگزاری موج

، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق با شعار «انرژی‌های تجدیدپذیر، توسعه سرمایه‌گذاری، مصرف کارآمد انرژی» از امروز، پنج‌شنبه ۱۳ دی‌ماه با حضور محسن طرزطلب، معاون وزیر نیرو و رییس سازمان ساتبا، مسئولان ذیربط و فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق آغاز به کار می‌کند و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

در حاشیه برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق، ۶ تفاهمنامه و قرارداد میان سازمان ساتبا و بخش خصوصی در صنعت تجدیدپذیر و بخش بهره وری برق مبادله خواهد شد.

در این دوره از برگزاری نمایشگاه ۱۵۰ شرکت داخلی و حدود ۱۹ شرکت خارجی از کشورهای اتریش چین امارات متحده عربی آلمان عمان و ترکیه در چهار سالن نمایشگاهی به ارائه دستاوردها و محصولات تجاری خود خواهند پرداخت.

 همچنین ۵ نشست تخصصی و ۶ کارگاه آموزشی با موضوعاتی شامل ارایه راهکارهای توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک، دورنمای قابل رویت در گذار انرژی و تغییر اقلیم، بررسی موانع دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه در حوزه نیروگاه‌های زیست توده، راهکارهای تسهیل سرمایه‌گذاری از منظر تامین مالی، بهره‌وری انرژی؛ ضرورت‌ها، مدل‌های سرمایه گذاری و تقویت ابزارهای اجرایی، تعویض الکتروموتور کولرهای آبی با نوع BLDC ،هیدروژن؛ پل پایدار بین انرژی‌های تجدیدپذیر و آینده بدون کربن، آشنایی با کاربرد سیستم‌های ردیاب خورشیدی، امکان‌سنجی فنی و اقتصادی تولید و مصرف هیدروژن سبز در مقیاس کوچک، چالش‌های پنل‌های خورشیدی در اقلیم‌های بیابانی و نقش سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی در عصر انرژی های تجدیدپذیر برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه حدود ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق حضور دارند و در چهار سالن نمایشگاهی به ارائه دستاوردها، فناوری و نوآوری ها، محصولات تولیدی و تجاری خود خواهند پرداخت.

این نمایشگاه که به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد سالانه در صنعت تجدیدپذیر و بهره‌وری برق شناخته می‌شود، فضایی مناسب برای گردهمایی فعالان این بخش‌ها، هم‌افزایی ظرفیت‌های داخلی و بین‌المللی و تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در بخش تأمین انرژی کشور و تسهیل و تسریع بخشی به تحقق اهداف دولت در توسعه ۳۰ هزار مگاواتی انرژٰی‌های تجدیدپذیر و کاهش هدررفت انرژی از تولید تا مصرف معادل ۲۵ هزار مگاوات در افق ۱۴۱۰ در کشور فراهم خواهد کرد.

این رویداد از امروز پنج‌شنبه ۱۳ دی‌ماه تا یکشنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان به موضوعات مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق خواهد بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه