سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

نجارزاده در همایش «تأمین مالی تولید تاکید کرد؛

عزم جزم شبکه بانکی کشور برای تقویت بنگاه سازی در کشور

ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها در همایش «تأمین مالی تولید: از بنگاه‌داری به بنگاه‌سازی» گفت: برگزاری این همایش نقطه عطفی در نظام بانکی کشور است و قطعا نظام بانکی با راهبری وزارت امور اقتصادی و دارایی عزم خود را جزم کرده است تا با سرعت بخشیدن به خروج از بنگاه داری،روند تامین مالی بنگاه ها را بهبود بخشیده و به تقویت بنگاه سازی در کشور بپردازد.

همایش تامین مالی تولید  از بنگاه داری به بنگاه سازی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، رئیس شورای هماهنگی بانک ها در این همایش که با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد رضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی ، نمایندگان مجلس و مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی با هدف بررسی نقش نهادهای مالی در توسعه تولید و تأمین مالی پایدار و به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد،تاکید کرد: نظام بانکی با باور به اهمیت خروج از بنگاه داری و تقویت روند بنگاه سازی، با همه توان و بسیج همه امکانات نقش خود را در تسهیل مسیر بنگاه‌سازی و توسعه اقتصادی ایفا خواهد کرد.

وی همچنین بر لزوم هم‌افزایی بین منابع مردمی و سیاست‌های کلی نظام، برنامه هفتم توسعه و راهبردهای دولت تأکید کرد.

نجارزاده با ارائه گزارشی از چگونگی برگزاری همایش «تأمین مالی تولید: از بنگاه‌داری به بنگاه‌سازی» گفت: در این رویداد، که در راستای شعار سال ۱۴۰۳ و منویات مقام معظم رهبری برگزار می شود، محورهای متعددی از جمله نقش نهادهای مالی در توسعه ظرفیت‌های اقتصادی ملی، تأثیر تأمین مالی بر توسعه کسب ‌وکارهای تولیدی و مدیریت نقدینگی را مورد بحث  صاحب نظران قرار می گیرد.

وی افزود: در این همایش که به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شده است، بیش از ۸۰ مقاله پژوهشی دریافت و چکیده آن‌ها به حضار ارائه شده است. این مقالات بر محور موضوعاتی چون توسعه بیشتر بنگاه‌ها و چالش‌های ناشی از تملک بنگاه‌ها توسط بانک‌ها، مورد بررسی قرار می گیرند. 

رئیس شورای هماهنگی بانک ها ادامه داد: در پنل‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، راهکارهای عملی برای خروج از بنگاه‌داری و حمایت از بنگاه‌سازی به عنوان راهکاری اجرایی مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

گفتنی است این همایش با استقبال گسترده کارشناسان اقتصادی، نمایندگان مجلس و متخصصان حوزه مالی همراه بود و به‌عنوان گامی در جهت تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور مورد تحسین قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

همایش تامین مالی تولید از بنگاه داری به بنگاه سازی

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه