سرخط خبرها
  • عشق اینستاگرامی، زن جوان را عضو باند زورگیری کرد
  • ریزش ۲ درصدی بورس
  • ژاپن در عملکردی خیره کننده، از ۷ بازی لیگ ملت‌ها ۷ برد به دست آورده
  • زنگ خطر کلیه‌ها در فصل گرما
  • وزیر آموزش و پرورش: امسال استخدام جدیدی برای مهرماه انجام نخواهد شد.
  • مراسم تشییع رهبر شهید در مشهد هوایی برگزار می‌شود
  • شیر خشک گران می شود
  • ۲ هزار میلیارد وجه رایج مملکت از بورس رفت
  • ایران سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی شد
  • گرما برق هزاران خانه اروپا را قطع کرد
  • اژه‌ای: اموال مقامات آمریکایی را توقیف می‌کنیم
  • زاکانی: تمامی چاه‌های آب شرب را به دولت دادیم
  • ثبت‌نام خادمان مراسم وداع با رهبر شهید
  • فاکتورهای کاغذی از دی ۱۴۰۴ بی‌اعتبار است
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای

پایتخت نشینان مصرف برق خود را کاهش دهند

شرکت توزیع برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از مردم تهران خواست میزان مصرف برق خود را کاهش دهند.

صرفه جویی در مصرف برق لامپ
به گزارش خبرگزاری موج

​، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خطاب به مشترکان این شرکت و شهروندان تهرانی اعلام کرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، طی هفته جاری، دمای هوا افزایش قابل ملاحظه ای پیدا خواهد کرد. بر همین اساس پیش بینی می شود مصرف برق پایتخت نیز طی روزهای آتی افزایش پیدا کند. ضمن قدردانی از همراهی هموطنان به اطلاع می رساند اگرچه تمامی ظرفیت های فنی به منظور اطمینان خاطر از تامین برق مورد نیاز مشترکان به کار گرفته شده است اما حفظ پایداری شبکه، بدون تداوم همراهی مشترکان امکان پذیر نخواهد بود لذا درخواست می گردد با کاهش حداکثری مصرف برق و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ ما را در حفظ پایداری شبکه همراهی کنید.

شایان ذکر است طی هفته جاری، روند نظارت بر مصرف برق مشترکان بزرگ به ویژه ادارات و دستگاه های اجرایی و مجتمع های بزرگ تجاری تشدید خواهد شد لذا انتظار می رود مشترکان اداری، بانک ها و نهادهای عمومی غیردولتی با استفاده از مولدهای برق در ساعات اوج بار و خاموش کردن سامانه های سرمایشی، یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کار مطابق با مصوبه هیات دولت نسبت به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری و مجتمع های بزرگ تجاری نیز با کاهش مصارف مازاد، استفاده از مولدهای برق و حذف روشنایی های غیرضروری، همراه و همکار ما در این حرکت ملی باشند.

بدیهی است اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکنند، مشمول قطع برق خواهند شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه