English

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

۶ میلیون تردد دریایی در نوروز ۱۴۰۳ انجام شده است

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳، از انجام ۶ میلیون تردد دریایی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه‌ امسال خبر داد و گفت: هم اکنون خدمت‌رسانی لازم همزمان با موج بازگشت مردم از سفرهای نوروزی در حوزه دریایی در حال انجام است.

۶ میلیون تردد دریایی در نوروز ۱۴۰۳ انجام شده است
به گزارش خبرگزاری موج

​ به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اله‌مراد عفیفی‌پور در مورد طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه طرح مذکور از ۲۴ اسفندماه سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: در این طرح ۵۰ فروند شناور مسافری، ۴۷ فروند شناور مخصوص حمل خودرو و ۱۲ هزار و ۵۰۰ فروند شناور و قایق تفریحی ساماندهی شدند و خدمات‌رسانی کردند.

وی افزود: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا صبح ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری، ۶ میلیون تردد مسافری و گردشگری دریایی در بنادر شمالی و جنوبی کشور انجام و ۶۴۷ هزار خودرو بین بنادر به‌ویژه در غرب استان هرمزگان از جمله بنادر چارک، پل و آفتاب با جزایر قشم و کیش جابه‌جا شد.

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳ با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی در آمار مشاهده نمی‌شود، عنوان‌کرد: با توجه به رصد، پایش و حضور میدانی افراد درگیر در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ که افزون بر ۲ هزار نفر نیروهای سازمان بنادر و دریانوردی در ستاد و بنادر کشور بود، با حادثه قابل توجهی روبه‌رو نبودیم.

عفیفی‌پور ادامه‌داد: در حال حاضر عملیات مسافری و گردشگری دریایی در همه بنادر کشور در حال انجام است و خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگرانی که به شهرهای خود بازمی‌گردند، ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ چند روزی با شرایط نامساعد جوی روبه‌رو بودیم، خاطرنشان‌کرد: با اطلاع‌رسانی جامع و گسترده انجام شده، شرایط مدیریت شد و مشکل جدی پیش نیامد.

سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۴۰۳ با بیان اینکه هم اکنون تردد و جابه‌جایی‌ها همزمان با موج بازگشت مردم از سفرهای نوروز در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد تا پایان طرح تسهیل سفرهای دریایی شاهد خدمت‌رسانی مطلوب همانند روزهای گذشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه