English

وزیر راه و شهرسازی:

۸ میلیون مسافر نوروزی از طریق شبکه حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون ۸ میلیون نفر از طریق شبکه حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند.

۸ میلیون مسافر نوروزی از طریق شبکه حمل و نقل عمومی جابجا شده‌اند
به گزارش خبرگزاری موج

، مهرداد بذرپاش عصر شنبه در نشست بررسی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان استان گیلان در سفرهای نوروزی اظهار کرد: تاکنون بر اساس روایت‌های آماری ۴۲۶ میلیون تردد در سطح محورهای اصلی و فرعی کشور همزمان با تعطیلات نوروز به ثبت رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی از جابجایی ۸ میلیون نفر از طریق شبکه حمل و نقل عمومی در نوروز خبر داد و اضافه کرد: این آمارها نشاندهنده اعتماد و رضایت مردم از شبکه حمل و نقل عمومی است.

بذرپاش کاهش آمار تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای را از اهم مأموریت‌های راه و شهرسازی در اجرای پروژه‌ها خواند و بیان کرد: پروژه‌های جاده سازی در کشور با هدف ایمن سازی، کاهش تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای و ایجاد آرامش برای مسافرین دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت جاده‌ها افزود: لحاظ مکانیزم ها و سرفصل‌های تنبیه و تشویقی برای مدیریت ترافیک در محورها مورد توجه است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه گیلان یک استان ترانزیتی است، گفت: وجود گمرک آستارا و راه اندازی خط ریلی رشت - کاسپین در آینده نزدیک در گیلان این استان را به شاهراه ترانزیتی کشور و حتی منطقه تبدیل کرده است.

بذرپاش از رشد ۵۸ درصدی ترانزیت جاده‌ای در کشور خبر داد و اضافه کرد: بر اساس داده‌های آماری ترانزیت جاده‌ای از ترانزیت ۹.۳ میلیون تنی به ۱۴ میلیون تن رسیده است.

وی با بیان اینکه ترانزیت همانند نفت یک سرمایه ملی و ارزشمند است، افزود: فراهم سازی زیرساخت‌های ترانزیتی در گیلان از برنامه‌های اولویت دار دولت سیزدهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه