English

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

بلیت رایگان هواپیما با شرکت در کمپین #راه_آسمان دریافت می‌شود

سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برپایی کمپین #راه_آسمان در نوروز ۱۴۰۳ و اهدای جوایز در قالب بلیت رایگان رفت و برگشت با انتخاب مسافران شرکت کننده در این کمپین خبر داد.

بلیت رایگان هواپیما با شرکت در کمپین #راه_آسمان دریافت می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، رضا کارگر، سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در این باره گفت: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، یک کمپین جذاب #راه_آسمان در تمامی فرودگاه‌های کشور راه اندازی می شود. هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما سفر می‌کنند، با شرکت در کمپین #راه_آسمان می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می‌خواهند، باشند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، هر روز از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به دو نفر از صاحبان بهترین تصاویر ارسالی بلیت رفت و برگشت رایگان به هر مقصدی که مسافر بخواهد، تقدیم خواهد شد.

به گفته سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، برنامه‌های مختلف فرهنگی و شاد و مناسبتی برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده که در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا خواهدشد. نمایش صامت، حضور دو عروسک خاطره انگیز ایرانی به نام‌های "حاجی فیروز" و "ننه سرما" و ... از جمله این برنامه های فرهنگی و هنری محسوب می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه