سرخط خبرها
  • لیگ یک: مس شهربابک دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر
  • استقلال ایران در تصویربرداری فضایی با پرتاب سری ماهواره‌های راداری راد
  • اجرای طرح بزرگ مدیریت مصرف برق در جنوب کشور
  • اعزام ۱۹ فرنگی‌کار به جام بین ‌المللی ایروان
  • خرید طلای دولتی رکورد زد
  • راه‌یابی ۶ سانداکار ایران به نیمه‌نهایی رقابت‌های کشورهای سازمان همکاری شانگهای
  • سخنگوی دولت خبر داد: تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
  • وزیر فرهنگ: زنده‌یاد سیمین‌دخت وحیدی شعر را میدان پاسداشت هویت و ایران می‌دانست
  • افزایش نرخ سود سپرده‌های بانکی تکذیب شد
  • وزیر ارتباطات: پایداری برق سایت‌های ارتباطی باید تضمین شود
  • آماده‌باش هلال‌احمر در پی احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان
  • آزمون و مصاحبه از فرایند صدور مجوز مشاور املاک و نمایشگاه خودرو حذف شد
  • تمرین آسمانخراش‌های ایرانی در اردن
  • عراقچی به عراق سفر می کند
  • چند دکل مخابراتی در سیرک و قشم مورد اصابت دشمن قرار گرفت
  • فریب دود ملایم سیگار الکترونیکی را نخورید
  • سازمان سینمایی: در صورت صعود، بازی ایران با سوییس در سینماها پخش می‌شود
  • پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی تا ۳۱ شهریور
  • گزارش رسانه تلگراف: حمله به بانک‌های ایرانی کار گروه هکری گنجشک درنده است
  • مذاکره با آمریکا در آستانه تعلیق

شرکت توانیر برای توقف موتور تولید بدهی در صنعت برق عزمی راسخ دارد

نشست تعالی مدیران عامل شرکت های تابعه پیرامون مباحث اقتصاد برق، اصلاح جریان نقدینگی و مدیریت اوج بار ١٤٠٣ با حضور مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد.

شرکت توانیر
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در بخش نخست کارگاه آموزشی مدیران عامل شرکت‌های تابعه که به مباحث تخصصی اقتصاد برق، اصلاح جریان نقدینگی و مدیریت اوج بار تابستان ١٤٠٣ اختصاص داشت از پیش بینی ١.٥ درجه‌ای و بیش از معمول دما در تابستان آینده خبر داد که ٥ تا ٦ درصد رشد مصرف برق در کشور را به همراه دارد و صنعت برق کشور برای متعادل سازی کفه سمت تقاضا اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.

وی در بخش تجاری نیز از برنامه ریزی برای اخذ مصوبه جهت همکاری واحدهای بزرگ تجاری در ایام اوج بار شبکه و افزایش مشوق‌ها برای مشترکان کشاورزی برای همکاری با برنامه‌های مدیریت مصرف برق خبر داد.

رجبی مشهدی همچنین نصب حدود ٢ میلیون کنتور هوشمند مختص مشترکان پرمصرف و مصارف بالاتر از الگو را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و ادارات موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ٣٠ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل و در ساعات غیر اداری به میزان ٦٠ درصد مصرف جاری اقدام کنند و در صورت عدم رعایت، برق مشترکان پرمصرف از طریق تنظیمات کنتور قطع می‌شود.

مدیرعامل توانیر برگزاری جلسات منطقه‌ای با شرکت‌های توزیع نیرو با حداکثر مساعدت و هماهنگی را مورد تاکید قرارداد و افزود: وقتی کفه ترازوی تولید و مصرف به سمتی می‌رود که باید مدیریت مصرف داشته باشیم، باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

رجبی مشهدی به مدار آمدن طرح‌های حیاتی شبکه در زمان تعیین شده و رعایت نظام سلسله مراتبی دیسپاچینگ ها و هماهنگی با شرکت‌های توزیع را مورد تاکید قرار داد و از عزم توانیر برای توقف موتور تولید بدهی در صنعت برق خبر داد که ماده ٣ مهمترین ابزار آن محسوب می‌شود که صرف نظر از بخش توسعه، راهگشای امور جاری صنعت برق و پرداخت مطالبات نیروگاه‌ها است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه