English

وزیر اقتصاد:

صورت‌های مالی تمام شرکت‌های دولتی در اختیار عامه مردم قرار داده می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارای ابراز داشت: صورت‌های مالی تمام شرکت‌های دولتی در اختیار عامه مردم قرار داده می‌شود و امکان نظارت میلیونی توسط مردم فراهم شود.

صورت‌های مالی تمام شرکت‌های دولتی در اختیار عامه مردم قرار داده می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سید احسان خاندوزی روز شنبه (۱۴ بهمن) در حاشیه مراسم تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت اقتصاد با آرمان‌های امام راحل، اظهار داشت: شاید یکی از مهمترین مسایلی که در منظومه فکری و عملی امام خمینی (ره) برای ما درس آموزی باید داشته باشد، مساله اتکا به مردم و نقش آفرینی مردم و بازگرداندن امور به چیزی است که خواست و منفعت مردم در آن باشد نه گروه‌های خاص، جریان‌های مشخص و منفعت‌های اقلیت.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: آنچه که جریان‌ساز انقلاب بوده، همان‌ها نیز تداوم بخش انقلاب اسلامی هستند.

خاندوزی افزود: تلاش ما در وزارت اقتصاد این بوده که در حد توان خود این میراث گرانقدر امام راحل را در تصمیم‌ها و سیاست‌های خود، متجلی کنیم.

وی با بیان اینکه در این راستا، تصمیمات و سیاست‌هایی را در پیش گرفتیم که دسترسی آحاد مردم به اعتبارات و تسهیلات یا نقش آفرینی مردم در بخش‌های لازم از جمله مدیریت و تصمیم گیری را تسهیل کند، اضافه کرد: تصمیمات در حوزه مشارکت دادن مردم در مدیریت و تصمیم گیری درباره سهام عدالت، برای اولین بار در حال رخ دادن است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: در جاهایی که نیازمند رسیدگی، نظارت، اطلاع رسانی و شفافیت جریان های اقتصادی است مانند انتشار صورت‌های مالی، اقدامات مثبتی انجام شد به طوری که قرار شد صورت‌های مالی تمام شرکت‌های دولتی در اختیار عامه مردم قرار گرفته و امکان نظارت میلیونی توسط عامه مردم فراهم شود.

خاندوزی گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته از میراث مردم‌داری در حوزه اقتصاد دور افتاده بودیم که امیدواریم این اقدامات به بازگشت به ریل اصلی و نزدیک شدن به آرمان‌های امام خمینی (ره) کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه