English

قیمت نفت برنت به ۸۲ دلار و ۵۷ سنت رسید

قیمت معاملات نفت برنت با ۱۷ سنت افزایش، به ۸۲ دلار و ۵۷ سنت در هر بشکه رسید.

قیمت نفت برنت به ۸۲ دلار و ۵۷ سنت رسید
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از بلومبرگ، بهای معاملات نفت برنت با ۱۷ سنت معادل ۰.۲۱ درصد افزایش، به ۸۲ دلار و ۵۷ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۷ سنت معادل ۰.۲۲ درصد افزایش، به ۷۶ دلار و ۹۵ سنت در هر بشکه رسید.

هر دو شاخص روز دوشنبه بیش از یک دلار کاهش پیدا کردند زیرا عمیق شدن بحران املاک، نگرانی‌ها نسبت به تقاضا از سوی چین را برانگیخت.

سورو سارکار، سرپرست تیم بخش انرژی بانک دی‌بی‌اس در این باره گفت: معاملات نفت با احتساب ریسک‌های ژئوپلیتیکی، بالای ۸۰ دلار آمریکا در هر بشکه، داد و ستد می‌شود و اگر واکنش شدید آمریکا وجود نداشته باشد، این روند صعودی ظرف یک یا دو هفته از تحلیل خواهد رفت.

واشنگتن، به دنبال حمله مرگبار هواپیماهای بدون سرنشین در اردن و کشته شدن نظامیان این کشور، متعهد شد که تمام اقدامات لازم را برای دفاع از نیروهای خود انجام دهد.

رشد قیمت نفت در آستانه نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا روی داد که از روز سه شنبه آغاز شد. انتظار می‌رود سیاستگذاران آمریکایی، نرخ‌های بهره را ثابت نگه دارند اما بعضی از سرمایه‌گذاران بر این باورند که بانک مرکزی آمریکا ممکن است از حمایت از افزایش نرخ‌های بهره دست بکشد. نرخ‌های بهره پایین‌تر، برای قیمت نفت مثبت هستند و می‌توانند تقاضا برای نفت را تقویت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه