English

لاشه هواپیمای آموزشی در کوهستان‌های اطراف ساوجبلاغ پیدا شد

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که با پیدا شدن لاشه هواپیمای آموزشی در کوهستان‌های اطراف ساوجبلاغ، بررسی سانحه توسط این سازمان شروع می‌شود.

لاشه هواپیمای آموزشی در کوهستان‌های اطراف ساوجبلاغ پیدا شد
به گزارش خبرگزاری موج

، یک فروند هواپیمای آموزشی پایپر با دو سرنشین در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه عصر روز سه شنبه از فرودگاه پیام به سمت منطقه هشتگرد و نظر آباد کرج به پرواز درآمده و ورود به منطقه پروازی را به برج مراقبت پرواز این فرودگاه اعلام شد و پس از آن دیگر تماسی از سوی خلبان حاصل نشد.

اطلاعات ماهواره‌ای حاکی از دریافت هشدار موقعیت‌سنج هواپیما و برخورد به کوهستان‌های اطراف منطقه ساوجبلاغ واقع در شمال منطقه پروازی مذکور در ساعت ۱۴:۰۱ دقیقه است.

پس از قطع مکالمه پرواز، عملیات جست جو توسط تیم‌های تجسس و نجات، هلال احمر و مدیریت بحران استانداری استان البرز آغاز شد. با غروب آفتاب روز گذشته عملیات هوایی تجسس به پایان می‌رسد اما عملیات زمینی ادامه داشت. از صبح امروز مجدداً عملیات تجسس هوایی همزمان با تجسس، زمینی توسط کوهنوردان و نیروهای آموزش دیده آغاز شد و در ساعت ۸:۴۰ صبح، بالگرد اورژانس هوایی محل سقوط را شناسایی کرد و مشخص شد هواپیما با دامنه کوه برخورد کرده است.

با یافتن هواپیمای مذکور، فرایند بررسی سانحه توسط تیم بررسی سانحه و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری آغاز شد و علت وقوع سانحه متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه