English

سردار هادیانفر به معاون وزیر راه شهرسازی منصوب شد

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی «سیدکمال هادیانفر» به عنوان معاون حمل‌ونقل و «شهریار افندی زاده» را به عنوان مشاور ارشد وزیر در امور حمل‌ونقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل منصوب نمود.

سردار هادیانفر به معاون وزیر راه شهرسازی منصوب شد
به گزارش خبرگزاری موج

، مهرداد بذرپاش در حکمی خطاب به سید کمال هادیانفر، اعلام کرد: با توجه به تعهد، تخصص، تجربه و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی به سمت معاون حمل و نقل منصوب می‌شوید.

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون حمل و نقل خواستار پیگیری و تلاش در راستای اجرای همه جانبه سیاست‌های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، ایجاد و راهبری نظام جامع حمل و نقل ملی، برنامه‌ریزی و همکاری در اجرای "ابتکار ایران راه"، تلاش برای فراهم سازی بسترهای تحقق حمل و نقل هوشمند شد.
برنامه‌ریزی و همکاری با سایر دستگاه‌های مربوط در حوزه سازماندهی و نظارت بر عرضه و فروش بلیت از دیگر موارد مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی در این حکم انتصاب بوده است.
سردار سیدکمال هادیان‌فر، از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، در سال ۱۳۸۹ به ریاست پلیس فتا رسید و در اسفند ماه ۱۳۹۷ به ریاست پلیس راهور منصوب شده بود.

 

انتصاب رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل و نقل

همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم جداگانه‌ای شهریار افندی زاده را به عنوان مشاور ارشد وزیر در امور حمل و نقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل منصوب کرد.

در این حکم انتصاب مهرداد بذرپاش خواستار تأسیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل و نقل، به روز رسانی استانداردها و تدوین نظام جامع کاهش سوانح حمل ون قل در بخش‌های مختلف و ارتقای همکاری با سازمان‌های داخلی و خارجی در کاهش سوانح حمل و نقل شده است.

وی استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت و علاوه بر پست‌های مشاوره پیش از این مدیرعامل شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و دو دوره معاون وزیر و سرپرستی وزارت راه و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه