English

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) :

درآمدهای شهر فرودگاهی امام نسبت به پیش ۴.۵ برابر شده است

چلندری گفت: درآمدهای شهر فرودگاهی امام در دولت سیزدهم نسبت به پیش از آن ۴.۵ برابر شد و سال آینده این افزایش به هشت برابر خواهد رسید.

درآمدهای شهر فرودگاهی امام  نسبت به پیش  ۴.۵ برابر شده است
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، سعید چلندری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به شعار  وزیر راه و شهرسازی  «ایران به پیش» گفت: شهر فرودگاهی امام تمام همت خود را جهت تحقق این شعار به کارگرفته است.

چلندری در ادامه افزود: شهر فرودگاهی با ۱۴۰۰۰ هکتار بزرگترین دروازه ورودی و خروجی کشور بوده و روزانه حدود ۱۴۰ الی ۳۵۰ پرواز دارد .

 همچنین اظهار داشتند: اقدامات همکاران در شهر فرودگاهی در دولت سیزدهم سبب افزایش ۴ برابری درآمدهای شهر فرودگاهی گردیده است.

 وی تصریح کرد:شهر فرودگاهی با دارا بودن ۴۰۰۰ هکتار در منطقه آزاد تجاری و تعریف هسته پیشران، متقاضیان و درخواست‌های سرمایه گذاران و تجار زیادی را جهت فعالیت در این منطقه را داشته است.

چلندری اظهار داشت: از اقدامات دیگر به فاز ۲ شهر فرودگاهی اشاره داشتند، که با همت و تلاش همکاران  محقق گردید. این پروژه با عظمت ده برابری از فرودگاه های بزرگ کشور طی ماه گذشته آغاز به کار نموده و فاز اول پروازی آن تا پایان این دولت هدیه به ملت شریف ایران خواهد بود.

 

آغاز عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بلافاصله پس از مراسم کلنگ زنی 

سعید چلندری، در خصوص میزان پیشرفت فاز دو شهر فرودگاهی و میزان استقبال سرمایه گذاران افزود: همزمان با مطالعات تخصصی، دستور کار به پیمانکاران ابلاغ شده و پنج شرکت که شامل سه شرکت زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و دو شرکت پیمانکاری دیگر می‌باشد، شروع بکار کردند و به صورت هفتگی گزارشات خود را برای معاونت توسعه و زیر ساخت ارسال می‌کنند.

وی در ادامه اذعان داشت: مطابق برنامه ریزی های صورت پذیرفته برخی از کارها به صورت پروژه های کوتاه مدت تعیین شده که در دستور کار قرار گرفته و سایر آنها به صورت برنامه پنج ساله می‌باشد.

وی در خصوص حضور تجار در این فرودگاه، گفت: در گذشته تجار و بازرگانان رغبتی به حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نداشتند در صورتیکه چهار هزار هکتار از وسعت ۱۴ هزار هکتاری فرودگاه امام در منطقه آزاد و ویژه اقتصادی قرار دارد.

وی ادامه داد: درآمدهای شهر فرودگاهی امام در دولت سیزدهم نسبت به پیش از آن ۴.۵ برابر شد و سال آینده این افزایش به هشت برابر خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه