English

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مصوبات کمیسیون ایمنی راه‌ها برای رفع نقاط پرحادثه اخذ شد/ بیش از ۴۰۰ نقطه حادثه خیز ایمن‌سازی می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از رفع بیش از ۴۰۰ نقطه پرخطر و حادثه آفرین از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای امسال خبر داد.

مصوبات کمیسیون ایمنی راه‌ها برای رفع نقاط پرحادثه اخذ شد/ بیش از ۴۰۰ نقطه حادثه خیز ایمن‌سازی می‌شود
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، شهریار افندی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و دبیر کمیته ایمنی راه ها در نشست هماهنگی ترافیکی که امروز ۵ آذر در محل پلیس راهور برگزار شد، گفت: هم‌اینک با روند رو به رشد تصادفات مواجه هستیم که سال جاری در کمیته ایمنی راه ها تلاش کردیم با یکسری دستورات و مصوبات این تعداد را کاهش دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: رفع 887 نقطه پر حادثه و تصادفات در سال گذشته مصوب و مقرر شد که 400 نقطه با سه هزار میلیارد تومان توسط سازمان راهداری در سالجاری و سال آتی رفع حادثه شود.

افندی‌زاده افزود:  487 نقطه هم قرار شد در سال 1403 با کمک ادارات راهداری استانداری ها در سال جاری و سال آینده و با اعتبارات مولدسازی رفع مشکل شود‌. 

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا 6 ماهه ابتدای سال آینده این نقاط برطرف شود‌.

وی با بیان اینکه خودروها نقش بالایی در شدت تصادفات و متوفیان حوادث دارند، گفت:  از خودروسازان می خواهیم ایمن سازی لازم را برای زمستان در دستور کار قرار دهند.

افندی‌زاده گفت: تلاش وزارت راه و شهرسازی بر کاهش چشمگیر متوفیان تصادفات در زمستان با رفع مشکلات نقاط پرحادثه است و در این مسیر مصوباتی از سوی کمیته ایمنی راه‌ها دریافت کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه