English

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی:

جوجه‌ریزی به اندازه کافی انجام شده است/پیامک کمبود مرغ به نمایندگان مجلس را تکذیب می‌کنم

حسن‌نژاد با بیان اینکه 130 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در 4 ماه اخیر انجام شده، افزود:این صحبت‌ها را در پاسخ به کسانی می‌گویم که برای نمایندگان مجلس پیامک کرده بودند، که میزان جوجه‌ریزی مرغداری‌ها کاهش یافته و باید نمایندگان مجلس فکری در این‌باره کنند.

جوجه‌ریزی به اندازه کافی انجام شده است/پیامک کمبود مرغ به نمایندگان مجلس را تکذیب می‌کنم
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی در هشتمین نمایشگاه دام، طیور و آبزیان کشور به شایعه کمبود جوجه‌ریزی پرداخت و گفت: جوجه‌ریزی به اندازه کافی انجام شده و در حوزه تأمین گوشت مرغ در آینده مشکلی وجود نخواهد داشت.

حسن‌نژاد با بیان اینکه 130 میلیون قطعه جوجه‌ریزی در 4 ماه اخیر انجام شده، افزود: این صحبت‌ها را در پاسخ به کسانی می‌گویم که برای نمایندگان مجلس پیامک کرده بودند، که میزان جوجه‌ریزی مرغداری‌ها کاهش یافته و باید نمایندگان مجلس فکری در این‌باره بکنند.

وی توضیح داد: در حوزه‌های بازرگانی سامانه بازارگاه تأمین ارز لجستیک و حمل‌ونقل مشکلاتی داریم و خود نیز بر آن واقفیم، اما برای رفع آن تلاش کرده و شرایط تولیدکنندگان در این بخش را نیز درک می‌کنیم.

حسن‌نژاد با اشاره به اینکه در بخش مرغ اجداد، گلّه‌های مادر و در نهایت میزان جوجه‌ریزی کمبودهایی وجود داشت، گفت: در حال حاضر این موضوع برطرف شده، به‌طوری که در ماه‌های شهریور، مهر و آبان میزان جوجه‌ریزی بین 127 تا 130 میلیون قطعه بوده است.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: 60 کارخانه خوراک دام در کشور وجود دارد که سرمایه‌گذاری خوبی برای کشورمان به حساب می‌آید و باید به‌نحوی رفتار کنیم که نهاده‌های موردنیاز مرغداران به‌صورت خوراک دام در این کارخانه‌ها تولید شود و از طرفی نیاز مصرف‌کنندگان به خوراک باکیفیت نیز تأمین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه