English

وزیر صمت:

شورای رقابت فعلا مسئول قیمت گذاری خودرو است

وزیر صمت اعلام کرد: در حال حاضر ‌تشخیص قیمت‌گذاری خودرو بر عهده شورای رقابت است.

شورای رقابت فعلا مسئول قیمت گذاری خودرو است
به گزارش خبرگزاری موج

وزیر صمت با اعلام اینکه در حال حاضر ‌تشخیص قیمت‌گذاری خودرو بر عهده شورای رقابت است، افزود: البته در چشم‌انداز می‌خواهیم رقابت در تولید خودرو به گونه‌ای باشد که نیازی به قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت نباشد و این خواست ما و دولت است.

عباس علی‌آبادی امروز در حاشیه دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در نمایشگاه بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرده است، در خصوص اقدام خودروسازان مبنی بر الزام متقاضیان به خرید خودروهایی مغایر با خودروهای ثبت نامی در سامانه یکپارچه  خودرو، گفت:   خودروساز مطلقا و طبق قانون‌ حق ندارد خریدار را مجبور به خرید محصول دیگری کند و باید طبق قرارداد عمل کند.

وزیر صمت تأکید کرد: خودروسازان به من گفته‌اند که به مشتریان توصیه می‌کنند خودرویی را جای خودروی دیگر خریداری کنند حالا مشتری می‌تواند توصیه را نپذیرد.هیچ الزامی نیست و اگر چنین اقدامی صورت گرفته این موضوع را مطالبه و پیگیری می‌کنم‌.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ‌تشخیص قیمت‌گذاری خودرو بر عهده شورای رقابت است، افزود: البته در چشم‌انداز می‌خواهیم رقابت در تولید خودرو به گونه‌ای باشد که نیازی به قیمت‌گذاری توسط شورای رقابت نباشد و این خواست ما و دولت است.

وزیر صمت در پاسخ به این سوال که شورای رقابت چه زمانی از قیمت‌گذاری حذف می‌شود، گفت: من مسؤول این کار نیستم و نمی‌توانم در مورد این موضوع قول و وعده بدهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه