English

آزادراه ساوه – تهران زیر بار ترافیک سنگین است

بنا بر اعلام کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا عوارضی اول در برخی از مقاطع و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

آزادراه ساوه – تهران زیر بار ترافیک سنگین است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  وزارت راه و شهرسازی ، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، وضعیت ترافیک جاده‌ها را توضیح داد و گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت از ساعت ۶ الی ۱۶ ممنوع است.

معصومی افزود: در محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان است و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا عوارضی اول در برخی از مقاطع و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی اظهار کرد: محور مسدود غیرشریانی محور رودبار – کهنوج است. به گفته معصومی محور چالوس واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۳ مهر لغایت ۲۴ آبان، از ساعت ۶ الی ۱۶ روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روز‌های شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به‌دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه