English

خانواده‌های سه فرزندی تخفیف انشعاب آب برخوردار می‌شوند

خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر مشروط به اینکه فرزندان آن‌ها زیر بیست سال سن داشته باشند، برای یک بار در کلیه هزینه‌های انشعابات اعم از آب و برق مشمول تخفیف می‌شوند.

خانواده‌های سه فرزندی تخفیف انشعاب آب برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس اعلام وزارت نیرو ، طبق ماده ۵ این قانون در بخش آب و برق، خانواده‌های دارای سه فرزند زیر بیست سال مشمول تخفیف پنجاه درصدی و خانواده‌های دارای حداقل چهار فرزند زیر بیست سال مشمول تخفیف هفتاد درصدی، برای یک بار در کلیه هزینه‌های انشعابات تا متراژ ۱۳۰ مترمربع زیربنای مفید در شهر تهران، ۲۰۰ متر مربع زیربنای مفید در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر و ۳۰۰ مترمربع زیربنای مفید برای سایر شهرها و روستاها خواهند بود.

تعلق تخفیفات این بند از قانون منوط به رعایت تبصره ذیل بند (ت) ماده (۱) قانون مذکور، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند بالای ۲.۵ نباشد.

همچنین بر اساس بند (ر) جزء (۱) ماده (۷۲) این قانون در بخش آب، شرکت‌های آب و فاضلاب مکلف هستند به ازای هر متر مکعب فروش آب، مبلغ ۱۰۰ تومان از مشترکان پرمصرف (مصارف بالاتر از الگوی مصرف) آب شرب شهری دریافت و ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از آن را به حساب خزانه واریز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه