English

واگذاری سهام تودلی و چرخه‌ای ایران خودرو و سایپا

سازمان خصوصی‌سازی برای تحقق دستور مقام معظم رهبری مبنی بر واگذاری مدیریت دولتی شرکت‌های خودروسازی ایران خودرو و سایپا نشست‌هایی با حضور فعالان و کارشناسان دانشگاهی با نتیجه صورتجلسه وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و صمت برگزار کرده است.

واگذاری سهام تودلی و چرخه‌ای ایران خودرو و سایپا

به‌گزارش خبرگزاری موج، سازمان خصوصی‌سازی موظف است به دستورات مقام معظم رهبری که دستور خروج دولت از مدیریت شرکت فهرست واگذاری را صادر کردند، عمل کند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت سه نشست با فعالان صنعت خودرو و کارشناسان دانشگاهی در دانشگاه‌های علامه طباطبایی، صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر برگزار کردند. نتیجه این جلسات تشکیل صورت‌جلسه‌ای بین وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و صمت برای تحقق الزامات واگذاری خودروسازان بود. این شامل واگذاری سهام تودلی و چرخه‌ای ایران‌خودرو و سایپا بود.

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده که آماده پاسخگویی به ابهامات و سوالات عموم مردم، سرمایه‌گذاران، کارشناسان و خبرنگاران رسانه‌ها درباره دوره مدیریت جدید است و تمام تلاش خود را برای دفاع و حمایت از اجرای درست سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در راستای گفتمان مبتنی بر مردم‌سالاری دینی تمام‌عیار به‌کار خواهد گرفت.

این سازمان متعهد است تا اطمینان حاصل کند  واگذاری خودروسازان مطابق با منافع ملی انجام و منجر به توسعه پایدار صنعت خودرو کشور می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه