English

«دولت سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن را از محل اوراق حق بیمه افزایش داد»

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال در شهر تهران می‌توانند تا سقف ۱.۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید و تعمیر مسکن از محل اوراق حق بیمه دریافت کنند.

«دولت سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن را از محل اوراق حق بیمه افزایش داد»

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت راه و شهرسازی در اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانان» سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن از اوراق حق بیمه را به حداکثر ۴ فرزند زیر ۲۰ سال افزایش داد. از جمعیت". گزارش شده است که برای یک کودک زیر 20 سال 25 درصد، برای دو کودک زیر 20 سال 50 درصد، برای سه کودک زیر 20 سال 75 درصد و برای چهار کودک زیر 20 سال 100 درصد خواهد بود. به سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن اضافه شد. همچنین مدت بازپرداخت تسهیلات موضوع این دستورالعمل برای هر فرزند زیر 20 سال (حداکثر تا ده سال) به صورت اقساط ساده دو سال قابل افزایش است.

ارائه این تسهیلات منوط به نرخ باروری شهری محل تولد پدر و فرزند است که طبق قانون حمایت از خانواده و جوانان از 2.5 تجاوز نکند. با توجه به مهلت اجرای قانون، اعطای تسهیلات موضوع این بخشنامه حداکثر تا آبان ماه 1407 امکان پذیر خواهد بود.

در حال حاضر سقف تسهیلات خرید مسکن از اوراق ممتاز برای متقاضیان در شهر تهران برای افراد 400 میلیون تومان و برای زوجین 800 میلیون تومان و سقف تسهیلات نوسازی (تعمیر) مسکن در تمامی شهرهای کشور تعیین شده است. 160 میلیون تومان. اگر خانواده ای 4 فرزند زیر 20 سال داشته باشد و پدر و فرزندان در تهران به دنیا آمده باشند. بر اساس قانون «حمایت از خانواده و جوانان جمعیت» این خانواده به صورت انفرادی می توانند تسهیلات خرید مسکن تا سقف 800 میلیون تومان و همچنین تعمیرات مسکن تا سقف 320 میلیون تومان را در قالب تسهیلات جعاله دریافت کنند. اوراق ممتاز بانک مسکن.

برای زوج های تهرانی حداکثر تسهیلات قابل استفاده برای خرید مسکن یک میلیارد و 600 میلیون تومان و برای تعمیر مسکن 320 میلیون تومان است. علاقه مندان به این تسهیلات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سقف تسهیلات از محل اوراق ممتاز در شهرهای مختلف کشور به درگاه بانک مسکن به آدرس www.visitbank-maskan.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه