English

معاون وزیر صمت:

فقط عرضه‌ انبوه خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت نمی‌گیرد

معاون وزیر صمت با بیان اینکه دیگر عرضه انبوه خودرو نداریم، گفت: فروش خودرو به صورت متوالی و مستقیم از سوی خودروساز انجام خواهد شد و سامانه یکپارچه نقش نظارتی دارد.

فقط عرضه‌ انبوه خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، منوچهر منطقی اظهار کرد: با توجه به افزایش تیراژ و واردات خودروهای کارکرده در آینده، به اشباع بازار نزدیک می‌شویم بنابراین در نظر داریم از این پس خودروسازان به صورت مستقل محصولات خود را عرضه و در سامانه یکپارچه ثبت کنند.

معاون وزیر صمت اضافه کرد: در واقع در این روش عرضه‌های یکپارچه به عرضه‌های متعدد و پی در پی در مجموعه‌های مختلف تبدیل می‌شود به عنوان نمونه از هفته آینده، ۴ خودروساز عرضه خودرو خواهند داشت.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا با این روش‏، سامانه یکپارچه خودرو حذف می‌شود؟ گفت: خیر، سامانه یکپارچه یک بخش نظارتی دارد و بخشی هم به منظور ساماندهی بازار ایجاد که این ساماندهی انجام شد و دیگر عرضه‌های انبوه خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت نمی‌گیرد و خودروسازان به صورت متوالی خودرو عرضه خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:

سامانه یکپارچه عرضه خودرو توسط وزارت صمت حذف شد

 

معاون وزیر صمت گفت: هم در سامانه یکپارچه و هم اکنون فروش خودرو مستقیم است در واقع در سامانه یکپارچه صرفاً نوبت دهی صورت می‌گرفت و بقیه امور فروش با خودروسازان بود که در حال حاضر این قسمت هم به خودروسازان محول شد و سامانه یکپارچه نقش نظارتی دارد.

منطقی در خصوص دعوتنامه سایپا برای واریز وجه ۲۹۰ میلیون تومانی برای متقاضیان خودروی شاهین با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۳ در حالی که برندگان امسال خودروی شاهین هنوز دعوتنامه دریافت نکرده‌اند، گفت: در این باره اطلاع رسانی درستی انجام نشده، در حال رسیدگی هستیم و سعی داریم مسئولان خودروسازی سایپا در این زمینه اطلاع رسانی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه