English

وزیر راه وشهرسازی در جمع خبرنگاران:

سهامداران میلی به کاهش قیمت سیمان و فولاد ندارند/سهامداران بورس کالا چه کسانی هستند و چگونه تشکیل شدند؟

مهرداد بذرپاش گفت:یکی از آسیب‌شناسی‌هایی که انجام شد با عرضه در بورس کالا فولاد و سیمان با افزایش قیمت روبه رو شد و‌ موضوعی که سهامداران بورس کالا چه کسانی هستند و چگونه تشکیل شد در روزهای آتی صحبت خواهم کرد.

سهامداران میلی به کاهش قیمت سیمان و فولاد ندارند/سهامداران بورس کالا چه کسانی هستند و چگونه تشکیل شدند؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در جمع خبرنگاران گفت: با اهدای زمین و تسهیلات مردم می‌توانند با سبک و سلیقه خودشان واحدهای مسکونی را بسازند و در‌ حوزه روستایی نیز تصمیماتی گرفته شده که تا پایان سال‌جاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان واگذار کنند و قیمت تمام شده واحدهای مسکونی در شهرها متفاوت است.

وی گفت: در بخش مصالح ساختمانی نیز به حضور رئیس جمهور نهضتی در خصوص کاهش قیمت تمام شده مسکن در دستور کاری وزارتخانه قرار داد با همراهی وزارت کشور این کمیته تشکیل شد تا قیمت اجزای مختلف مصالح را کاهش دهیم.

 

بیشتر بخوانید:

۷هزار واحد مسکن مهر تا آخر ماه تحویل داده می شود

۲۴۰ هزار واحد مسکونی مهر میراث دولت قبل به ما ارث رسید/تا آخر سال ۱۲ هزار واحد مسکونی به مردم تحویل می دهیم

 

بذرپاش تصریح کرد: مصالح اصلی ساختمان فولاد و سپس سیمان است که در تلاش هستیم تا قیمت این مصالح کاهش یابد و مذاکراتی با وزارت صمت انجام که بنا براین شد وزارت صمت مسئول این پروژه شد تا سیمان و فولاد با قیمت مناسب در اختیار پروژه نهضت ملی قرار بگیرد که قطعا اثر مناسبی در قیمت خواهد داشت.

وی ادامه داد:یکی از آسیب‌شناسی‌هایی که انجام شد فولاد و سیمان با عرضه در بورس کالا با افزایش قیمت این دو کالا روبه رو شدیم و‌ موضوعی که سهامداران بورس کالا چه کسانی هستند و چگونه تشکیل شد در روزهای آتی صحبت خواهم کرد. 

بذرپاش عنوان کرد:قطعا سهام‌داران این مجموعه میلی به کاهش قیمت نخواهند داشت و ما نمی‌توانیم سرنوشت مردم را به این موضوع گره بزنیم و البته بعضی از دوستان اظهار کردند که بورس کالا اگر باشد باید قیمت پایه آن مدیریت شود و از الگوی مناسبی تبعیت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه