English

حضور وزیر صنعت در محل انفجار معدن زغال‌سنگ طزره دامغان

وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان سومین وزیر و نماینده دولت مردمی روز دوشنبه در محل انفجار معدن زغال‌سنگ طزره دامغان حضور یافت

حضور وزیر صنعت در محل انفجار معدن زغال‌سنگ طزره دامغان

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان سومین وزیر و نماینده دولت مردمی روز دوشنبه در محل انفجار معدن زغال‌سنگ طزره دامغان حضور یافت تا علاوه بر بررسی علت این حادثه نشان دهد دولت سیزدهم عزم جدی در جلوگیری از تکرار این حادثه تلخ دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان سومین وزیر پس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر کشور در فاصله کمتر از ۲۲ ساعت از وقوع انفجار در معدن زغال سنگ طزره دامغان و جانباختن ۶ معدنچی برای بررسی علت حادثه در محل حاضر شد تا ابعاد حادثه از جنبه‌ای دیگر مورد بررسی قرار دهد تا دیگر این حوادث ناگوار رخ ندهد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت برای دومین بار طی یک ماه گذشته به استان سمنان سفر کرده است؛ وی نوزدهم مرداد هم در سفری یک روزه برای افتتاح چند طرح میهمان دیار دارالمرحمه سمنان بود.

 

بیشتر بخوانید:

پیکر جان‌باختگان معدن رزمجاه طزره پیدا شد

 

گفتنی است که حادثه انفجار معدن زغال سنگ طزره دامغان و جانباختن ۶ کارگر محبوس در آن، مسبوق به سابقه است و عزم جدی برای برخورد قاطع با مقصران احتمالی و جلوگیری از تکرار چهارباره چنین حادثه‌ای با اطلاع‌رسانی شفاف، مطالبه‌ای جدی محسوب می‌شود.

پیش از این، ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ۱۴۰۰ در تونل شماره ٤٢ معدن بزرگ طزره، از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی، در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه، حادثه تلخی رخ داد که در این حادثه ۲ کارگر پیمانکاری شرکت به نام‌های میلاد روشنایی و سید اصغر افضلی از دامغان محبوس شدند و در نهایت پس از گذشت حدود ۱۳۰ ساعت از زمان وقوع حادثه، پیکر آن‌ها از زیر آوار خارج شد.

همچنین ۳۰ آبان ۱۳۹۷ در پی ریزش معدن زغال سنگ طزره دامغان یک کارگر ۵۴ ساله جان باخت و سه نفر مصدوم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه