English

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

به بیش از ۶۰ مقصد دنیا پرواز داریم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: طی یک سال و نیم گذشته با بیش از ۳۰ کشور دنیا تفاهم‌نامه امضا کردیم و امروزه به بیش از ۶۰ مقصد دنیا پرواز داریم دستاوردهای خوبی در حوزه بین المللی داشتیم.

به بیش از ۶۰ مقصد دنیا پرواز داریم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص برنامه سازمان هواپیمایی کشوری در سال جدید گفت: در سال ۱۴۰۲ هم توسعه ناوگان و هم توسعه شبکه پروازی را خواهیم داشت که نگاه ما در درون به توسعه شبکه پروازی با رویکرد توسعه مناطق محروم و کم برخوردار از بخش هوایی است.

محمدی بخش تکمیل کرد: با استفاده از ناوگانی که امسال وارد می‌کنیم چراغ مناطق کمتر توسعه یافته روشن می‌شود و فرودگاه‌هایی که کمتر پرواز دارند، در اولویت قرار می‌گیرند که بتوانیم این شبکه پروازی داخلی را قوی و غنی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شبکه پروازی بین المللی نیز به همین شکل این اتفاق در حال رخ دادن است و ما طی یک سال و نیم گذشته با بیش از ۳۰ کشور دنیا تفاهم‌نامه امضا کردیم و امروزه به بیش از ۶۰ مقصد دنیاپرواز داریم دستاوردهای خوبی در حوزه بین المللی داشتیم.

محمدی بخش تکمیل کرد: این شبکه‌ی پروازی داخلی و خارجی و همچنین استفاده از شبکه داخلی می‌تواند زنجیره هوایی را به شکل کاملی انجام دهد.

به گفته محمدی بخش ورزش‌های هوایی و هوانوردی عمومی، امسال با نگاه ویژه و اهتمام مضاعف در دستورکار قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: بخش هلی کوپتری نیز بخش مهمی‌است، چرا که ما روی سکوهای نفتی، اورژانس امداد و انتقال و پروازهای جابجایی نفرات را با همکاری و هماهنگی بخش‌های مختلف از قبیل هلال احمر، اورژانس کشور، مناطق نفت‌خیز و بخش ستاد بحران کشور توسعه خواهیم داد. همچنین حوزه ناوگان هلی کوپتری و شبکه هلی کوپتری صورت می‌گیرد و امداد و انتقال در خصوص اطفا حریق هوایی و سایر بحث‌های مختلف نیز می‌تواند کمک کند که الحمدالله همه این‌ها برای سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده و بخشی از آن نیز اتفاق افتاده یا در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه