English

سازمان‌ حمایت به بانک‌ها ابلاغ کرد؛

پول‌های بلوکه شده برای طرح خودروهای وارداتی آزاد شود

رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان طی نامه‌ای به بانک‌ها، خواستار رفع مسدودی وجوه حساب‌های طرح اولویت بندی خودروهای وارداتی شد و تاکید کرد که برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت در این طرح نیست.

پول‌های بلوکه شده برای طرح خودروهای وارداتی آزاد شود

به گزارش خبرگزاری موج، حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان - در این نامه با اشاره به اعلام نتایج اولویت بندی طرح متقاضیان خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه فروش، تاکید کرد که بر اساس تصمیمات گرفته شده بانک‌های عامل باید نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ 500 میلیون تومان مربوط به طرح خودروهای وارداتی به نام این سازمان اقدام کنند.

بنابراین وی تاکید کرده که ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب کلیه متقاضیان این طرح با رعایت ضوابط و مقررات بانکی در خصوص پرداخت سود سپرده‌های مذکور، نسبت به ابلاغ و اطلاع رسانی موضوع به کلیه شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس شود.

طبق اعلام رئیس سازمان حمایت برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت در این طرح نبوده و چنانچه متقاضیان در طرح های دیگر فروش خودرو شرکت نکنند، می‌توانند در مهلت مقرر و براساس اولویت بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه نسبت به خرید خودروی خود اقدام کنند.

تاکنون بانک‌ها ۵۰۰ میلیون تومان مسدود شده‌ تعداد بسیاری از متقاضیان "انصرافی" خودروهای وارداتی را نیز آزاد و پرداخت نکردند و در نهایت هفته گذشته قائم مقام وزیر صمت نیز در نامه‌ای خطاب به رئیس کل بانک مرکزی خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی انصراف‌دهندگان خودروهای وارداتی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی