English

نرخ ارز رو به بهبود است

وزیر صنعت، معدن و تجارت نرخ ارز را رو به بهبود دانست و گفت: باید با منطقی کردن نرخ ارز تولید رونق بگیرد.

نرخ ارز رو به بهبود است

به گزارش خبرگزاری موج؛ محمدرضا نعمت‌زاده که به یاسوج سفر کرده است، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون کشور نیازمند سرمایه‌گذاری و نه است و در حال حاضر مهمترین رویکرد دولت رفع موانع تولید است.

وی به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: حدود ۵۰ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته عملیاتی شدند.

نعمت زاده بیان کرد: از حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ طرح راکد در کشور مشکلات قریب ۵۰ درصد آنها برطرف شده است.

نعمت‌زاده بر استفاده مردم از کالاهای داخلی تاکید کرد و افزود: باید اعتماد مردم به کالای داخلی افزایش یابد.

وی بیکاری را یکی از مهمترین مشکلات کنونی در کشور دانست و اظهار کرد: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا بتوانیم با فعال کردن واحدهای تولیدی به خصوص واحدهای تولیدی کوچک مشکل بیکاری را در کشور برطرف کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: به بانک‌ها ابلاغ شده است که همکاری لازم را برای کمک به رفع موانع تولید داشته باشند و بر همین اساس تسهیلات ویژه برای واحدهای تولیدی کوچک تا سقف ۱۰۰ نفر اشتغال در نظر گرفته شده است.

نعمت زاده افزود: همه دستگاه‌ها از جمله بانک مرکزی، امور مالیاتی و تامین اجتماعی موظف شده‌اند که همکاری لازم را برای تسهیل و رفع موانع تولید در کشور داشته باشند.

وی برحمایت دولت از بخش خصوصی برای ورود به فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی تاکید کرد و گفت: هر چه از فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیشتر حمایت شود بخش خصوصی نیز رغبت بیشتری برای فعالیت پیدا می‌کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه