English

سازمان خصوصی‌سازی:

اجرای قانون مولدسازی حرکت عظیمی در پیشبرد پروژه‌های ناتمام کشور است

معاون رییس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به ثبت حدود یک میلیون ملک دولتی در سامانه سادا گفت: اجرای قانون مولدسازی حرکت عظیمی در پیشبرد پروژه‌های ناتمام کشور ایجاد خواهد کرد.

اجرای قانون مولدسازی حرکت عظیمی در پیشبرد پروژه‌های ناتمام کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، بابک ضرغامی، مشاور و معاون رییس سازمان خصوصی‌سازی در نشست تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت در گرگان، اظهار کرد: براساس داده‌های موجود در سامانه سادا (سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی) یک میلیون ملک شناسایی شده دولتی ثبت شده است که مولدسازی این املاک حرکت عظیمی در پیشبرد پروژه‌های ناتمام کشور خواهد داشت.

معاون سازمان خصوصی‌سازی افزود: با توجه به گستردگی املاک و فراگیری قانون مولدسازی و همچنین فرصت محدود دو ساله تعیین شده برای اجرای این قانون حجم کار زیادی پیش رو ما قرار دارد.

وی ادامه داد: ارتقای بهره وری و تقویت ارتباط بین دارایی‌های مازاد دولت و پروژه‌های نیمه کاره از جمله دستاوردهای اجرای قانون مولدسازی است.

ضرغامی افزود: به استانداران و مدیران استان‌ها تاکید شده در راستای معرفی پروژه‌های نیمه تمام، طرح‌هایی را که دارای ارزش و اولویت بالاتر هستند، معرفی کنند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور گفت: فروش اموال مازاد دولت در راستای اجرای مولدسازی توسط هیأت هفت نفره متشکل از معاون اول رئیس جمهور، دبیری وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزرای راه و شهرسازی و کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان رؤسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تایید می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

مصوبه مولد سازی دارایی‌های دولت در دستور کار جلسه غیرعلنی مجلس قرار داد

تشریح درست طرح مولدسازی دارایی‌های دولت الزامی است/ تلاش‌ها برای برگزاری باشکوه فیلم فجر ستودنی است

هیات عالی مولدسازی در مقابل جرایم عملکرد مصونیت قضایی ندارند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه