English

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مجتمع پتروشیمی شازند

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسم با شکوهی با حضور مشاور فرمانده سپاه روح ا... استان مرکزی و جمع کثیری از همکاران، در مجتمع پتروشیمی شازند برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مجتمع پتروشیمی شازند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، به مناسبت چهل و سومین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) و گرامیداشت هفته بسیج، مراسم با شکوهی روز دوشنبه هفتم آذر ماه با حضور دکتر مشایخی مشاور فرمانده محترم سپاه روح ا... و مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی و نیز با حضور جمع کثیری از مدیران و همکاران، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان و روابط عمومی و امور بین الملل در نمازخانه مجتمع پتروشیمی شازند برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر مشایخی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان دلاور، با اشاره به آیات قرآن کریم در شناخت حق و باطل اظهار داشت: در برخی از آیات قرآن کریم، خداوند به وضوح بر لزوم توجه مردم و درک صحیح شناخت حق از باطل تاکید می نماید و بر اساس آیات و روایات دینی، معیار تشخیص حق از باطل، آگاهی، شناخت، بصیرت و تبعیت از دستورات ائمه اطهار (علیهم السلام) می باشد.

وی عنوان نمود: در فضای کنونی کشور، شناخت حق از باطل بسیار سخت می باشد و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف برهم زدن وحدت و انسجام کشور و با بهره مندی از ابزار جنگ نرم که همان جنگ رسانه ای است، به دنبال ایجاد التهاب و آشوب در جامعه می باشند و در این راه از تمامی امکانات و تجهیزات مدرن ماهواره ای و به کارگیری از فناوری رسانه های مجازی و شبکه های متعدد برون مرزی استفاده می نمایند. به طوری که در موضوعات اخیر، بیش از 260 شبکه تلویزیونی ماهواره ای از طریق 160 ماهواره که در آسمان ایران اسلامی قابل دسترسی می باشند که تمامی آنها به صورت رایگان برنامه های تلویزیونی متعددی علیه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی و مهندسی می نمایند و جهت ایجاد شبهات و اختلاف بین مردم در اختیار مخاطبین خود قرار می دهند و با دروغ پردازی و شایعه پراکنی، به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور شدند.

مشاور فرمانده سپاه روح ا... استان مرکزی در ادامه خاطر نشان ساخت: رژیم غاصب صهیونیستی با ایجاد لابی های مالی و عقیدتی برخی از کشورهای دست نشانده منطقه و با همراهی کشورهای دیگری نظیر ایالات متحده امریکا و گروهک تروریستی منافقین، به صورت شبانه روزی برنامه ها و اهداف مختلفی را در راستای جنگی ترکیبی علیه کشور طرح ریزی می نمایند و هدف نهایی آنها، ضربه وارد کردن بر پیکره توانمند اسلام انقلابی است که در حال حاضر از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این اسلام انقلابی با همکاری محور مقاومت با اقتدار به منصه ظهور رسیده است و همیشه با اسلام التقاطی و اسلام آمریکایی در حال مبارزه می باشد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به ظهور و گسترش داعش و تفکرات تکفیری نیز اشاره نموده و اذعان کرد: بروز و ظهور تفکرات تکفیری در جهان امروز به سرکردگی گروهک های تروریستی نظیر داعش از سوی آمریکای جنایتکار در راستای جلوگیری از رشد و گسترش اسلام انقلابی است و جهت کم رنگ کردن نقش این اسلام ، سیاست استقرار نظم نوین جهانی برنامه ریزی شده و هدف از آن، تنها ضربه زدن و از بین بردن ارزش های اصیل اسلامی بود. همانگونه که شاهد هستیم شبکه های ماهواره ای نظیر اینترنشنال سعودی با هزینه اولیه 250 میلیون دلار از سوی لابی های رژیم آل سعود و با هدف ضربه زدن به آرمان های والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد و دشمنان کور دل و جاهل این انقلاب، با تمام قوا به دنبال آسیب رساندن به کشور عزیزمان می باشند.

دکتر مشایخی در پایان سخنان خود یادآور شد: عربستان سعودی همگام و همراه با لابی های صهیونیستی و همراهی و مشارکت های ایالات متحده و گروهک تروریستی مجاهدین خلق و در اختیار گذاشتن دلارهای نفتی، سرمایه گذاری های مالی هنگفتی در طی دهه های گذشته داشته و به دنبال ایجاد تبلیغات گسترده ای با استفاده از کمپین ها و طرح های ضد فرهنگ اسلامی و ایرانی در کشور نموده و در حوادث اخیر هم به وفور شاهد نمونه هایی از حمایت اغتشاشگران از این سیاست های ضد ارزش و اصول اخلاقی بوده ایم و مردم همیشه در صحنه، ولایتمدار و بصیر و انقلابی ایران اسلامی به مانند گذشته همواره در راستای حمایت و حراست از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از ولایت وفقیه در صحنه حضوری پرشور داشته و خواهند داشت و با وحدت، همدلی و روحیه ملی، نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه