English

آخرین وضعیت جاده های کشور؛

بارش پراکنده برف و باران در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور، آخرین وضعیت محورهای شمالی را برای امروز شنبه 12 آذر 1401 تشریح کرد.

بارش پراکنده برف و باران در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال

به گزارش خبرگزاری موج، امیر معصومی، کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور، آخرین وضعیت محورهای شمالی را تشریح کرد و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین_ رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وی افزود: محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محورهای هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

معصومی با بیان آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها،ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا عوارضی اول و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع را گزارش‌ کرد.

وی افزود:  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، زنجان، مازندران و البرز، بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان و تهران، پدیده مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، ایلام، زنجان، مازندران، کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

به گفته معصومی: محدودیت تردد با تغییر مسیر محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محور مسدود شریانی محور ریگان _ایرانشهر است.

محورهای  لاسم _ارجمند، وازک _ بلده، سروآباد _ پاوه نیز دارای انسداد فصلی گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه