English

رییس اندیشکده اقتصاد مقاومتی تاکید کرد؛

اجرای مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله آخر

محمد امینی رعیا گفت: مالیات یک مولفه مهم در مقاوم سازی اقتصاد مقاومتی است زیرا بخش پایدار اقتصاد به درآمد مالیاتی بستگی دارد و دیگر اینکه مالیات می تواند سرمایه ها به بخش مولد جهت دهد و تاکنون اقتصاد نفتی مانع تحقق این مسأله شده بود.

اجرای مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله آخر

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج،افزایش درآمدهای مالیاتی برای جلوگیری از تکانه های خارجی در دستور کار دولت قرار گرفته، از این رو سازمان امور مالیاتی همایشی برای اصلاح سیاست های اقتصادی بر مبنای الگوی اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار داده است.

دبیر اقتصادی مقاومتی دفتر معاون اول رئیس جمهور در همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه هدف ما بهبود تصمیم گیری در کشور است،گفت: مالیات یک مولفه مهم در مقاوم سازی اقتصاد مقاومتی است زیرا بخش پایدار اقتصاد به درآمد مالیاتی بستگی دارد و دیگر اینکه مالیات می تواند سرمایه ها به بخش مولد جهت دهد و تاکنون اقتصاد نفتی مانع تحقق این مسأله شده بود.

محمد امینی رعیا با بیان اینکه برای بهبود تصمیم گیری باید ارتباط با سازمان ها تقویت شود، تصریح کرد: نتایج همایش اقتصاد مقاومتی در اندیشکده اقتصاد مقاومتی به صورت طرح در دستور کار قرار می گیرد همانطور که طرح مالیات بر عایدی از همین طریق مطرح شده و هم اکنون بعد چند مرحله اصلاح در مرحله آخر اجرا قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه سیاست گذاری های کلان بر مبنای اصلاح تصمیم گیری ها ست، اظهار کرد: به طور نگاه اجرای به همایش اقتصاد مقاومتی مستقل است به همین دلیل مشارکت در اصلاح نظام مالیاتی باید توسط همه بخش ها اتفاق بیفتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه