English

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه تروریستی شاهچراغ در ذوب آهن اصفهان

هوشیاری ، اتحاد و همدلی راه گذر از بحران ها

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم عملیات تروریستی داعش در مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی کاظم(ع) در شیراز، دوشنبه ۹ آبان ماه در مسجد الزهرا(س) ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

هوشیاری ، اتحاد و همدلی راه گذر از بحران ها

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم عملیات تروریستی داعش در مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی کاظم(ع) در شیراز، دوشنبه ۹ آبان ماه در مسجد الزهرا(س) ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این مراسم که توسط شورای فرهنگی و با حضور مهندس رخصتی مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین طالب پور کارشناس مسایل سیاسی به تشریح اهداف دشمنان اسلام به ویژه داعشی ها، وهابی ها و منافقین در  اغتشاشات اخیر و حمله ناجوانمردانه به مردم در کوچه، خیابان و مراکز مذهبی و مقدس مانند مساجد و امامزاده ها پرداخت.

وی با اشاره به طرح های آمریکا در سال های اخیر علیه انقلاب اسلامی گفت:آن ها  چالش های روسیه و اکراین، چین و تایوان و چالش ایران را روی میز خود قرار داده و برای بحران آفرینی برنامه ریزی کردند. دشمنان معتقد بودند که چالش ایران برای آن ها از همه مهم تر است و در این راستا سعی کردند ایران را دچار اغتشاش کرده و برجام را به بن بست بکشند.

وی با بیان این که مرگ مهسا امینی در ادامه این توطئه ها بود، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، مرگ مهسا امینی و بحث حجاب بهانه است، هدف آن ها کل نظام است.

وی با بیان این که منافقین، داعش و کومله با پرونده های کثیف، مدعی حمایت از مردم و حقوق زن ها شده اند، تأکید کرد: توطئه اخیر نیز با برنامه ریزی دشمنان در زمان سفر رئیس جمهور به سازمان ملل متحد شروع شد و ادامه یافت تا کشور را از پیشرفت باز دارند. مردم ما از این حوادث باید درس بگیرند و بدانند دشمنان دنبال  ضربه زدن به نظام و ناامید کردن مردم هستند.

وی گفت: عملیات تروریستی داعش در مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) در ادامه این توطئه ها بود البته آن ها در مقابل ملت ایران به جزء چنین اقدامات ذلیلانه و مذبوحانه کار دیگری نمی توانند انجام دهند.  

سخنران این مراسم گفت: دشمنان می خواهند کشور را تجزیه کنند. به همین دلیل بیشترین توطئه ها را در خوزستان، کردستان و زاهدان طراحی کرده اند البته رهبر معظم انقلاب اسلامی از قبل توطئه کلی و خطر شبکه مجازی را تذکر داده بودند. بنابراین همگان باید هوشیاری، مراقبت از فرزندان و حفظ اتحاد و همدلی را سرلوح کار خود قرار دهند تا دشمنان نتواند بحران آفرینی کنند.

شایان ذکر است؛ در این مراسم سوکواری، ضمن مرثیه سرایی برای اهل بیت علیهم السلام و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم عملیات تروریستی شاهچراغ شیراز، فیلمی نیز از این فاجعه، نمایش داده شد.

ذوب آهن

ذوب آهن

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی