English

افزایش فروش ب ام و برقی در تخفیف ویژه

شرکت آلمانی ب ام و به دنبال طرح دولت آلمان برای حمایت از گسترش استفاده از خودروهای برقی با افزایش فروش نسل جدید خودروی برقی i۳ روبه‌رو شد.

افزایش فروش ب ام و برقی در تخفیف ویژه

به گزارش خبرگزاری موج، هفته‌نامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ به نقل از منابع آگاه در ب ام و نوشت: سفارش‌ها برای مدل جدید i۳ که باتری آن بُرد طولانی‌تری دارد برای تحویل از اواسط ماه ژوییه به بعد در مقایسه با مدل اولیه این خودرو که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، چند برابر افزایش یافته است.

مجموع سفارش‌ها برای نسل جدید i۳ در سطح جهانی به ۵۰۰۰ دستگاه افزایش یافته که حدود ۱۰۰۰ دستگاه آن در آلمان است.

ب ام و ماه گذشته اعلام کرد: بخش تحقیقات و توسعه خود را برای تمرکز بر خودروهای خودران برای آینده به‌سازی می‌کند.

این شرکت همچنین قصد دارد یک مدل اسپورت‌تر از i۳ تا سال ۲۰۱۸ عرضه کند و قصد دارد خودروی برقی جدید بعدی خود را در سال ۲۰۲۱ عرضه کند.

براساس گزارش رویترز، دولت آلمان در بهار تصمیم گرفت با فراهم کردن تخفیف ۴۰۰۰ یورویی برای خریداران خودروهای برقی همچنین فراهم کردن ۳۰۰۰ یورو یارانه برای خرید خودروهای دوگانه‌سوز، استفاده از خودروهای پاک را گسترش دهند. به گفته یکی از مدیران ب ام و، مشوق‌های مذکور در خرید خودروهای پاک تاثیر گذاشته است.

در میان خودروسازان آلمانی ب ام و، مرسدس بنز و فولکس واگن همه خودروهای برقی تولید می‌کنند در حالیکه آئودی و پورشه قصد دارند خودروی برقی بسازند. دولت آلمان ورود یک میلیون خودروی برقی در جاده‌ها تا سال ۲۰۲۰ را هدف گرفته است اما به دلیل پیشرفت ضعیف در تشویق رانندگان برای استفاده از خودروهای برقی به جای انواع دیزلی و بنزینی، تصمیم گرفت طرح اختصاص یارانه برای خرید این خودروها را اجرا کند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه