English

ترافیک سنگین در سه محور/ بارش باران در محورهای مازندران و گیلان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

ترافیک سنگین در سه محور/ بارش باران در محورهای مازندران و گیلان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور شاهد ترافیک پرحجم و نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - ساوه در محدوده نسیم شهر هستیم. همچنین ترافیک در در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و آزادراه تهران - کرج - قزوین محدوده‌های وردآورد و مهرشهر پر حجم اما روان است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور شهریار – تهران در محدوده شهرقدس نیز پرحجم اما روان گزارش شده است، اظهارکرد:‌ در دیگر محورهای مواصلاتی کشور ترافیک روان بوده و تردد به آرامی در حال انجام است.

شیرانی همچنین با اشاره به تداوم انسداد محور هراز گفت: محور هراز تا ساعت ۱۲ ظهر فردا ۲۷ مهرماه همچنان مسدود است. دلیل این انسداد انجام عملیات عمرانی بوده و در این مدت تردد از دو محور چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران و گیلان است. لازم است رانندگان حین رانندگی در این مسیر توجه کافی به جاده داشته باشند، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب با خودروی مقابل را رعایت کنند.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه