English

وزیر راه وشهرسازی خبر داد؛

واگذاری زمین به مردم برای ساخت خانه یک طبقه

وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند.

واگذاری زمین به مردم برای ساخت خانه یک طبقه

به گزارش خبرگزاری موج، رستم قاسمی،وزیر راه  وشهرسازی روز دوشنبه ۱۸ مهر در حاشیه سفر استان مرکزی و بازدید از شهر جدید امیرکبیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر به استان ها با هدف سرکشی و نظارت به پروژه های نهضت ملی مسکن انجام می شود که در استان مرکزی نیز پروژه هایی در شهر جدید امیرکبیر و اراک آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به طرح جدید تغییرات شهرسازی و معماری در نهضت ملی مسکن، به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند. شهر جدید امیرکبیر نمونه شهر جدید و تک واحدی و ویلایی است و می تواند برای مردم کشور جذاب باشد، امروز از این شهر بازدید کرده و ظرفیت ۲۰ هزار واحد را در این شهر ایجاد می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع طرح واگذاری زمین تک واحدی ویلایی در برخی شهرها بیان کرد: گروه معماری و شهرسازی به این نتیجه رسیده که زمین در کشور کم نیست هرچند نتوانسته ایم از دستگاه های دولتی زمین بگیریم اما با توجه به الحاقات و تغییر کاربری زمین های متعلق به راه و شهرسازی، زمین موضوع جدی ما نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه