English

مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور عنوان کرد:

ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی در ذوب آهن اصفهان

مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: باعث خوشحالی است که ذوب آهن اصفهان عزم خود را بر اصلاح، بهبود و ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی این شرکت جزم کرده است.

ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی در ذوب آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا طورچی مقدم مشاور توسعه امور دانش بنیان و فناوری‌های نوآورانه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، همزمان با هفته دولت با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید و پروژه های زیست محیطی با مسئولان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در نشست با مهدی بهرامی، معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و تعدادی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان امور زیست محیطی ذوب آهن اصفهان به تشریح اهداف و سیاست های سازمان محیط زیست کشور پرداخت و گفت: صنایع فولادی کشور به لحاظ نقش خود در مجموعه های صنعتی، خودکفایی و توسعه اقتصادی کشور از اهمیت خاصی برخوردار هستند و سازمان حفاظت محیط زیست کشور سعی می کند با حذف کاغذ بازی، هدایت و کمک به این صنایع در جهت تولید با کیفیت و قیمت مناسب، همزمان آلایندگی های این صنایع نیز کاهش یابد.

وی افزود: مسئولین سازمان محیط زیست با حضور در تمامی کارخانه های کشور و گفت و گو با مسئولان آن ها با استفاده از توانمندی های این شرکت ها و سازمان های دانش بنیان به بررسی و حل مشکلات زیست محیطی می پردازد.

طورچی مقدم گفت: هدف و عملکرد سازمان محیط زیست کشور علاوه بر نظارت و هدایتگری، کمک به توسعه صنایع است.

مشاور توسعه امور دانش بنیان و فناوری های نوآورانه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اقدامات و پروژه های زیست محیطی ذوب آهن اصفهان تأکید کرد: باعث خوشحالی است که ذوب آهن اصفهان عزم خود را بر اصلاح، بهبود  و ارتقاء شاخص های زیست محیطی این شرکت جزم کرده است.

مهدی بهرامی، معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی نیز به تشریح تاریخچه شرکت و اقدامات و پروژه های زیست محیطی آن در سال های گذشته پرداخت و گفت: این شرکت به عنوان نخستین تولیدکننده فولاد در ایران در راستای خط مشی زیست محیطی و تعهد مدیریت عالی شرکت مبنی بر حفظ و صیانت از سلامت کارکنان خود، جامعه اطراف و حفظ محیط زیست با صرف هزینه های لازم و با استقرار استانداردهای زیست محیطی بین المللی به تعریف و اجرای پروژه های زیست محیطی در قالب طرح های بازسازی، بهسازی و نوسازی در بخش های  مختلف تولید، اقدام  کرده است.

وی در خصوص مقوله های زیست محیطی شامل هوا، آب، پساب، پسماند و انرژی نیز گفت: نتیجه اجرای این برنامه ها، ارتقاء شاخص های زیست محیطی شرکت می باشد.

بهرامی تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان از توانمندی های داخلی، دانش و تجربه دانش بنیان ها و فناوری های نو، بهره گیری و از هرگونه مساعدت و پیشنهاد در زمینه محیط زیست استقبال می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه